Bra hundmat behöver inte göra reklam även fast dom inte ens finns i vanliga butiker och kostar skjortan.to wonder skrev: fanns de inte mer gott om hundmat reklamer för cirkus 1-2 år sen. pennigree om jag inte missminner mig.(va inte de bra mat)?
Jag gillar inte TV-reklam, men....
SV: Jag gillar inte TV-reklam, men....
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Har du testat, är den god?Hund skrev:Bra hundmat behöver inte göra reklam även fast dom inte ens finns i vanliga butiker och kostar skjortan.to wonder skrev: fanns de inte mer gott om hundmat reklamer för cirkus 1-2 år sen. pennigree om jag inte missminner mig.(va inte de bra mat)?

På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

Faktiskt inte. Frolic prövade jag förut men det smakade väl inte så väldigt gott.vulfgar skrev:Har du testat, är den god?Hund skrev:Bra hundmat behöver inte göra reklam även fast dom inte ens finns i vanliga butiker och kostar skjortan.to wonder skrev: fanns de inte mer gott om hundmat reklamer för cirkus 1-2 år sen. pennigree om jag inte missminner mig.(va inte de bra mat)?
![]()

Fast det fanns något hundgodis vi hade till våran tax för 15 år sedan som nog jag åt av mer än våran stackars tax.

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!