Jag gillar inte TV-reklam, men....

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

SV: Jag gillar inte TV-reklam, men....

Inlägg av Hund »

to wonder skrev: fanns de inte mer gott om hundmat reklamer för cirkus 1-2 år sen. pennigree om jag inte missminner mig.(va inte de bra mat)?
Bra hundmat behöver inte göra reklam även fast dom inte ens finns i vanliga butiker och kostar skjortan.
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Inlägg av vulfgar »

Hund skrev:
to wonder skrev: fanns de inte mer gott om hundmat reklamer för cirkus 1-2 år sen. pennigree om jag inte missminner mig.(va inte de bra mat)?
Bra hundmat behöver inte göra reklam även fast dom inte ens finns i vanliga butiker och kostar skjortan.
Har du testat, är den god?  ;D
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

Inlägg av Hund »

vulfgar skrev:
Hund skrev:
Har du testat, är den god?  ;D
Faktiskt inte. Frolic prövade jag förut men det smakade väl inte så väldigt gott. :(
Fast det fanns något hundgodis vi hade till våran tax för 15 år sedan som nog jag åt av mer än våran stackars tax. :D
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"