..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Du kan inte slå till med ett par kulörta kulor i grenen på forumets förstasida också??
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
Gimpshop lät ju som det jag letat efter. Men får det ju inte att fungera, splash screenen funkar men resten
är precis som vanliga gimp med en massa lösa hemska fönster..
Bejron skrev:Gimpshop lät ju som det jag letat efter. Men får det ju inte att fungera, splash screenen funkar men resten
är precis som vanliga gimp med en massa lösa hemska fönster.. Vad göra ??
Nä lösa (/hemska) fönster får du tyvärr fortfarande, det är alla kommandon & menyerna i huvudfönstret som blivit (nästan) likadana som i PS och med ps-menurc blir kortkommandona samma också...
farmfield skrev:
Nä lösa (/hemska) fönster får du tyvärr fortfarande, det är alla kommandon & menyerna i huvudfönstret som blivit (nästan) likadana som i PS och med ps-menurc blir kortkommandona samma också...
Åh, såg ju en screenshot med "riktiga" fönster och arbetsyta samt en lista över dom buggar som fanns där det stod att i Windows versionen strulade det med just arbetsytan. Såg nu när jag dubbelkollade den sidan att det bara var just Windows som hade detta och att det saknades helt i dom andra.
The Black Mountain Scorpion Hoedown Bluegrass Experience Gang
From Left to Right: Wizard on Bicycle, Wizard on Bicycle, Wizard on Bicycle, Wizard on Bicycle, Wizard on Bicycle.
Det ser ut som om jag också behöver införskaffa mig en liten huva. Dock är jag sämst på redigera foton...
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar. Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Du kan inte slå till med ett par kulörta kulor i grenen på forumets förstasida också??
Jag är förmodligen skadad av inofficiella sporttråden, så jag måste fråga - du menar alltså julgranskulor? :P
Det säger jag inte!!!!
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
vulfgar skrev:
Haha, där fick du sista ordet. Som vanligt!
Alltför sent kom jag på att det bästa svaret egentligen skulle ha varit "Det säger jag inte" på det också, men då satt jag i bilen på väg hemifrån.....
Senast redigerad av 1 Grön Göling, redigerad totalt 16 gånger.