Var i Linköping i lördags och gick och köpte mig ett par. En att spara och en och testa och det blir nog som sagt att spara en på hyllan för den hade en lite speciell smak. Vet inte om jag gillade den eller inte...
Har sätt den rätt länge men med tanke på priset inte orkat köpa den. Var dock nere i konsum igår och såg den, kände kallelsen att köpa den. Kostade faktiskt "bara" 12 kr. Den smakar dock som någon skum vegancola jag drack för något år sedan, med andra ord, vidrigt. Eller det är kanske en överdrift men med tanke på namnet är den ju värd bara för det. Nu står burken i hyllan
Provade den för ett tag sedan och som "samaroshi" skrev så är nog vegancola en rätt bra beskrivning av den. Vilket faktiskt stämmer rätt bra in på Ubuntus image, dvs. nära naturen. Själv tyckte jag att den smakade helt ok, även om den inte var som vanlig cola, men det hänger nog mest på vana...
Agera genom att ta och behålla initiativet, ta de risker detta kräver... http://www.enargo.com/it/ OpenVMS Shark - i Linux finns inte SYS$CMKRNL...
Osprey skrev:Provade den för ett tag sedan och som "samaroshi" skrev så är nog vegancola en rätt bra beskrivning av den. Vilket faktiskt stämmer rätt bra in på Ubuntus image, dvs. nära naturen. Själv tyckte jag att den smakade helt ok, även om den inte var som vanlig cola, men det hänger nog mest på vana...
Ja, den smakade helt ok, men inget jag kommer köpa ofta. Förrästen. Ubuntucolan har inget att göra med Ubuntu som OS väl?
Osprey skrev:Provade den för ett tag sedan och som "samaroshi" skrev så är nog vegancola en rätt bra beskrivning av den. Vilket faktiskt stämmer rätt bra in på Ubuntus image, dvs. nära naturen. Själv tyckte jag att den smakade helt ok, även om den inte var som vanlig cola, men det hänger nog mest på vana...
Ja, den smakade helt ok, men inget jag kommer köpa ofta. Förrästen. Ubuntucolan har inget att göra med Ubuntu som OS väl?
Nä, bara begreppet "ubuntu" som båda inspirerats av.