Väst-träff innan Jul
- alatariel
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
SV: Väst-träff innan Jul
får se om det blir pengar över nu i morgon när a-kassan kommer ... OM det går att hitta billiga biljetter (och då menar jag max. runt 100 kr per resa Skövde-Göteborg) ...
~~~ Kubuntu18.04 ~~~
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Hoppas, hoppas att det fixar sej. Jag håller tummarna!alatariel skrev: får se om det blir pengar över nu i morgon när a-kassan kommer ... OM det går att hitta billiga biljetter (och då menar jag max. runt 100 kr per resa Skövde-Göteborg) ...

På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

Skall försöka hålla mig ifrån det denna gångZX Spectrum skrev: Hoppas att du inte blir sjuk bax som du var förra gången vi hade en träff.

- Mekaniserad Apelsin
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Om du har tur kanske sj säljer billigare biljetter på tradera...alatariel skrev: får se om det blir pengar över nu i morgon när a-kassan kommer ... OM det går att hitta billiga biljetter (och då menar jag max. runt 100 kr per resa Skövde-Göteborg) ...
More Mekaniserad at http://blippe.se.
- alatariel
billigare? njae ... min erfarenhet är att Tradera-biljetterna mest blir ungefär lika dyra som normalpris - eller i värsta fall ÄNNU DYRARE! om man förstås inte kan åka mitt på dagen en onsdag eller så ... men men ... det kanske löser sigMekaniserad Apelsin skrev: Om du har tur kanske sj säljer billigare biljetter på tradera...

vi får se

~~~ Kubuntu18.04 ~~~
- alatariel
hittade relativt billiga biljetter, kan spara in portot till Clas Ohlson (för mus-skrämman) genom att handla i Göteborg med mera - så jag kommer nog dyka upp

~~~ Kubuntu18.04 ~~~
Kul 
Jag har fixat bord, men det blev inte samma som vi hade sist, det var upptaget

Jag har fixat bord, men det blev inte samma som vi hade sist, det var upptaget

- vulfgar
- ung forumnörd
Härligt!alatariel skrev: hittade relativt billiga biljetter, kan spara in portot till Clas Ohlson (för mus-skrämman) genom att handla i Göteborg med mera - så jag kommer nog dyka upp![]()

- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Det ser ut som att vi kommer att bli uppåt 10 st.
Blev det bestämt med den 30/11 kl. 19?
Blev det bestämt med den 30/11 kl. 19?
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
- vulfgar
- ung forumnörd
Synd att det bordet är upptaget, men förhoppningsvis kan vi få plats i alla fall. Vi får väl knô.bax skrev: Kul
Jag har fixat bord, men det blev inte samma som vi hade sist, det var upptaget![]()

- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Jag har satt alarmet på nallen - men var är plejset, var det på Kronhusgatan? nr? 

>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<
Kronhusgatan 2B (efter snabb googling iaffarmfield skrev: men var är plejset, var det på Kronhusgatan? nr?![]()

förövrigt var det här en tråd jag missat, får se om jag kan dyka opp...
they may take our code, but they'll never take... OUR FREEDOM!
- farmfield
- Kontakt:
Så hur ligger det till med träffarna, är det ölande som gäller, spiknyktert eller mitt emellan?
Asså, tänker bara på huruvuda jag skall vara så lat som jag är & ta bilen in - vilket ju omöjliggör ölande - eller ta vagnen och möjliggöra ölande med allt det innebär*
* för mig är det 1 dålig mag-dag per 2 starköl - fatta vekling man blivit med åldern, hehe...
Asså, tänker bara på huruvuda jag skall vara så lat som jag är & ta bilen in - vilket ju omöjliggör ölande - eller ta vagnen och möjliggöra ölande med allt det innebär*
* för mig är det 1 dålig mag-dag per 2 starköl - fatta vekling man blivit med åldern, hehe...

- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Dilirium har ju över 1000 ölsorter så att undvika är svårt 

Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
- vulfgar
- ung forumnörd
Det är psykiskt påfrestande att vara tvungen att undvika dricka ölen, men jag kommer att köra bil, hela vägen eller i alla fall en bit.ZX Spectrum skrev: Dilirium har ju över 1000 ölsorter så att undvika är svårt![]()

Vad menar du med det?vulfgar skrev:Det är psykiskt påfrestande att vara tvungen att undvika dricka ölen, men jag kommer att köra bil, hela vägen eller i alla fall en bit.ZX Spectrum skrev: Dilirium har ju över 1000 ölsorter så att undvika är svårt![]()
![]()
Har du otur kommer du inte hela vägen hem för att polisen har tagit dig, eller att du har kört i diket pga alla öl du har druckit??

Nä..den var dålig

Jag dyker upp strax innan 19:00, om du är tidgare, som sist, så vet du vem bordet står på

- alatariel
det GÅR att undvikaZX Spectrum skrev: Dilirium har ju över 1000 ölsorter så att undvika är svårt![]()

//helnykterist

~~~ Kubuntu18.04 ~~~
- vulfgar
- ung forumnörd
Öhh?bax skrev:Vad menar du med det?vulfgar skrev:Det är psykiskt påfrestande att vara tvungen att undvika dricka ölen, men jag kommer att köra bil, hela vägen eller i alla fall en bit.ZX Spectrum skrev: Dilirium har ju över 1000 ölsorter så att undvika är svårt![]()
![]()
Har du otur kommer du inte hela vägen hem för att polisen har tagit dig, eller att du har kört i diket pga alla öl du har druckit??

- Ulsak
Facit på hand: ( letade upp det bord där var nördtätast på Delirium)
Yo, bröder och systrar i anden, det var kul att sätta ansikten och namn till nicks..´.
Hoppas att det ej var sista tillfället, helt fantastiskt öl förresten..

Yo, bröder och systrar i anden, det var kul att sätta ansikten och namn till nicks..´.
Hoppas att det ej var sista tillfället, helt fantastiskt öl förresten..

- farmfield
- Kontakt:
Så låt er fantasi flöda... Man går från bord till bord på Delirium och frågar "Linuxfolk"?
Föreställ er blickarna man får...
Bäst var gubbarna i vip-rummet(?) som snabbt svarade, -"Nej vi kör bara windows här inne"...
Föreställ er blickarna man får...

Bäst var gubbarna i vip-rummet(?) som snabbt svarade, -"Nej vi kör bara windows här inne"...