den släpptes igår, o väljer man manuel längst ner så fårsmulle skrev: Det går även att installera drivarna med hjälp av Envy, men den senatse versionen finns inte med där än.
man oxå välja på dem 3 senaste drivarna först. sen som vanligt.
den släpptes igår, o väljer man manuel längst ner så fårsmulle skrev: Det går även att installera drivarna med hjälp av Envy, men den senatse versionen finns inte med där än.
Ja jag har exakt samma problem.Det verkar som att allt som körs i X har blivit segt. Titta på film i fullscreen är omöjligt.
Samma för er?
Jag hade det fenomenet förut med filmer. Har väl fortfarande lite problem ibland. Påverkar även bildvisningen som också är seg.reinfallt skrev:Ja jag har exakt samma problem.Det verkar som att allt som körs i X har blivit segt. Titta på film i fullscreen är omöjligt.
Samma för er?
Jag använder 8.42.3ZX Spectrum skrev:Jag hade det fenomenet förut med filmer. Har väl fortfarande lite problem ibland. Påverkar även bildvisningen som också är seg.reinfallt skrev:Ja jag har exakt samma problem.Det verkar som att allt som körs i X har blivit segt. Titta på film i fullscreen är omöjligt.
Samma för er?
Nu är det klart bättre på den fronten. Misstänker att senaste grafikdrivrutinen har blivit bättre, för nu går det betydligt snabbare.
Någon som vet hur det kan bli såhär?fglrxinfo
fglrxinfo: error while loading shared libraries: libGL.so.1: cannot open shared object file: No such file or directory