The_Bean.. Enda gången jag någonsin haft ett ATI kort frivilligt var just mitt 9600 kort förlängesedan.. Men jag fick problem med det som jag aldrig haft med Nvidia, så jag sålde kortet o skaffade ... just Nvidia.. Nu sitter jag återigen med ett ATI kort i min bärbara.. var ju så illa tvungen...
Därav min frustration över eländet man har idag...
Summa sumarum.. 4 burkar. 3 har Intel o Nvida.. o de funkar jääämt... en AMD, visst den funkar, men den tuggar mer på hd:n än de andra. o sist och minst.. min bärbara, Intel med ATI.. funkar jättebra om man bara vill ha Windows. vilket jag inte vill..
Har mailat AMD idag i klagat.. hoppas det bygger på deras hög av missnöjda kunder.. snart måste det ju inse att det finns mer än bara Windows.
Tyvärr sitter man med ett ATI kort :-(
SV: Tyvärr sitter man med ett ATI kort :-(
Nu fick jag svar på en sak jag undrat länge .Tjosan skrev: The_Bean.. Enda gången jag någonsin haft ett ATI kort frivilligt var just mitt 9600 kort förlängesedan.. Men jag fick problem med det som jag aldrig haft med Nvidia, så jag sålde kortet o skaffade ... just Nvidia.. Nu sitter jag återigen med ett ATI kort i min bärbara.. var ju så illa tvungen...
Därav min frustration över eländet man har idag...
Summa sumarum.. 4 burkar. 3 har Intel o Nvida.. o de funkar jääämt... en AMD, visst den funkar, men den tuggar mer på hd:n än de andra. o sist och minst.. min bärbara, Intel med ATI.. funkar jättebra om man bara vill ha Windows. vilket jag inte vill..
Har mailat AMD idag i klagat.. hoppas det bygger på deras hög av missnöjda kunder.. snart måste det ju inse att det finns mer än bara Windows.
Att varför min Hd jobbar så mycket har ju AMD jag med .
Nyfiken .
SV: Tyvärr sitter man med ett ATI kort :-(
AMD har skapat ett forum för ATI grafik-drivrutiner! 
http://forums.amd.com/game/categories.c ... forumid=11
Nu j*vlar ska det klagas och kastas skit!

http://forums.amd.com/game/categories.c ... forumid=11
Nu j*vlar ska det klagas och kastas skit!

/* Det finns inga Minor för Svärdet *\