Angående tråkiga erfarenheter i linux-communitys.

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Användarvisningsbild
Broder Tuck
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS

Inlägg av Broder Tuck »

Ã… Du, nahoj, stort tack för att Du skrev om min ursprungliga rubrik i inlägget om Linux-communities!

I efterhand har jag insett att det var inte bara rätt, utan helt perfekt. Tack för det.
Annars hade jag fått skämmas för ett allt för tydligt utpekande. Det vill jag att du skall ha all heder av.

Jag är ändock inte förvånad ;) , jag säger det igen, ni gör ett alldeles suveränt jobb här inne, gummor och gubbar. Ta det till er! NU! :D

Br Tuck
Ubuntu med både Gnome och Mate. Kör mestadels med LinuxMint Cinnamon till vardags. Våren 2019.
Användarvisningsbild
rancor
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS

Inlägg av rancor »

[quote="Broder Tuck"]Hej på Er.

Vet ni, jag vill absolut inte tala för någon annan här inne, det gör var och en bäst själv, men jag vill gärna uttrycka vad jag tror och gissar om vad rancor skriver.

Jag ser det absolut inte som någon form av kritik mot moderatorer eller någon annan på denna site. Varken i allmänhet eller visavi någon enskild. Ni gör ju sannerligen ett mer än fullgott arbete. Så, nahoj, det innefattar verkligen Dig med. Ingen skugga på Dig.

Det känns för mig, som om jag vill mildra ner det hela som nyss skrevs här ovan.

Min uppfattning är att inlägget rancor skriver INTE avser något som förevarit utan snarare är en hjälp, ett tips, till att vara försiktig, om man hamnar i en tveksam situation. Mer än det vill inte jag tolka in i det han skrivit. Jag är mer för sebasteans uppfattning. Inte heller jag kan se något bakomliggande, speciellt, i rancors inlägg.

Så, nahoj, uppriktigt sagt tror jag inte att Du skall tolka in mer än något i den vägen i det han skrivit.

Jag tror att det är så enkelt, faktiskt.

Låt oss värna det goda vi har. Jag tycker att ni allesamman bara är så goda och underbara att möta här inne. Detta fora är det första jag går in på, två gånger om dagen. Under förmiddagen, min "morgon" och på natten, min "kväll" efter arbetet. Ibland med avsikt att bara sitta en timme och läsa och fundera, för att gå ner i varv efter jobbet. Allt som oftast har det blivit både två och tre timmar innan jag kommer till kojs.

Stora härliga kramar till var och en av er, från en smutsig, gråryggig munk från Sherwoodskogens djupa grönska ;)

Br Tuck[/quote]
:) hehe, för att göra det tydligare så är det precis som Broder Tuck skriver, alltså ingen kritik mot någon utan bara en uppmaning efter egna erfarenheter och egna värderingar. Än så länge har jag inte alls något att klaga på detta forum och har jag något att klaga på kommer jag göra detta men då kommer det vara tydligt så att inga missförstånd uppstår.
Okänd

Inlägg av Okänd »

Ja, kritik tar vi moderatorer (oftast) tacksamt emot. Maila eller starta en tråd efter vad som passar bäst.

Och tack rancor för tipsen ;)
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"