Kan man beställa ett Gräl här

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Användarvisningsbild
Smygis
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS

SV: Kan man beställa ett Gräl här

Inlägg av Smygis »

ny tappning av penis (fatta att min telefon inte har ett enda ord för det manliga könsorganet) mätar tävlingen. senast jag städade under min säng på var dammråttan som bor under den nästan lika stor som mig. ta den!
A Foolish Consistency is the Hobgoblin of Little Minds.Beware: In C++, your friends can see your privates!
Användarvisningsbild
Galgalid

Inlägg av Galgalid »

Vi fixar en random-funktion som scannar forumet, läser in alla ord i alla trådar, för att sedan blanda alla svordomar, nedvärderingar, och som slutligen postar allt ihopa i en enda tråd(förklädd till en fakad användare). Det bör väl skapa lite turbulens :P

Varför städa? ::) bränn ner huset bara :) 
koch
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Kontakt:

Inlägg av koch »

Galgalid skrev: Vi fixar en random-funktion som scannar forumet, läser in alla ord i alla trådar, för att sedan blanda alla svordomar, nedvärderingar, och som slutligen postar allt ihopa i en enda tråd(förklädd till en fakad användare). Det bör väl skapa lite turbulens :P
Haha, vad roligt ;D Hoppas någon gör det :D
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"