Om du inte har några "Windows" ( Fönster! ) så blir det väl mörktBossieman skrev:Va? fattar nada.Hund skrev:Är det inte väldigt mörkt hemma hos dig då?Bossieman skrev: Har varit fri från Windows sedan -99. Känns bra.![]()
![]()

Om du inte har några "Windows" ( Fönster! ) så blir det väl mörktBossieman skrev:Va? fattar nada.Hund skrev:Är det inte väldigt mörkt hemma hos dig då?Bossieman skrev: Har varit fri från Windows sedan -99. Känns bra.![]()
![]()
Vad trög man är..oGGe skrev:Om du inte har några "Windows" ( Fönster! ) så blir det väl mörktBossieman skrev:Va? fattar nada.Hund skrev:Är det inte väldigt mörkt hemma hos dig då?Bossieman skrev: Har varit fri från Windows sedan -99. Känns bra.![]()
![]()
![]()
Nej. Jag menar som typ Cubase, Reason samt att jag vill kunna använda mitt Line6 externa ljudkort.Galgalid skrev: men det går här med...hallå, nån mer erfaren Ubuntuist än jag..vet ni nåt bra program för att spela in egen musik?
Eller menar du att du använder typ ett program där allt är klart så det bara är att lägga till rytm, instrument med mera?
HAHAHAHAHAHAHAAPinky skrev: Haha, det här låter som ett AA-möte
Hej, jag heter Pinky, och jag har varit windows-fri i 3-4 månader nu![]()
Periodare?invaderjohn skrev:HAHAHAHAHAHAHAAPinky skrev: Haha, det här låter som ett AA-möte
jag har windows xp liggandes på en liten partion mest för lite spel
plus att jag kollar på rätt mkt serier, o iome jag har dualscreen verkar d inte som jag kan ha igång mina skärmar samtidigt som tvn så kan bara kolla på filmer annars får man springa fram o tillbaka o sätta på nytt hela tiden o det kan va störigt om man ska försöka sova osså.
plus att jag mnåste ha det me pluggandet för att kunna köra skivorna osv..
va dock av me windows i nått halvår innan jag instalera det igen.
dock tyckler jag windows e skit, o skulle aldrig någonsin ta bort linux iome man sitter där 90% av tiden
naeh d vill jag inte säg. jag e fast för linuxSid/stoffepojken skrev:Periodare?invaderjohn skrev:HAHAHAHAHAHAHAAPinky skrev: Haha, det här låter som ett AA-möte
jag har windows xp liggandes på en liten partion mest för lite spel
plus att jag kollar på rätt mkt serier, o iome jag har dualscreen verkar d inte som jag kan ha igång mina skärmar samtidigt som tvn så kan bara kolla på filmer annars får man springa fram o tillbaka o sätta på nytt hela tiden o det kan va störigt om man ska försöka sova osså.
plus att jag mnåste ha det me pluggandet för att kunna köra skivorna osv..
va dock av me windows i nått halvår innan jag instalera det igen.
dock tyckler jag windows e skit, o skulle aldrig någonsin ta bort linux iome man sitter där 90% av tiden
ATi eller nVidia ?invaderjohn skrev:
lr komma på ett sätt där jag kan köra tv-out me 2 skärmar i ubuntu![]()
nvidiaCryingFreeman skrev:ATi eller nVidia ?invaderjohn skrev:
lr komma på ett sätt där jag kan köra tv-out me 2 skärmar i ubuntu![]()
Mekaniserad Apelsin skrev:Windows, vad är det?Galgalid skrev: Skriv här om ni också har slutat använda windows HELT, datorer på arbetet räknas ej![]()
![]()