Vi får se om jag kommer så långtzenbios skrev: kör endast detta då om du tyckte det fungerade bra ändå.
System > Administration > Hanterare för prorietära drivrutiner och aktivera accelererad frafik************

MVH/Malou
Vi får se om jag kommer så långtzenbios skrev: kör endast detta då om du tyckte det fungerade bra ändå.
System > Administration > Hanterare för prorietära drivrutiner och aktivera accelererad frafik************
Visst kan nog säkerligen vara bra att lära och kunna. Frågan är om denna kunskap är ämnad för migDet kan vara bra att lära sig X mysterier o drivare också.
Den var lång att läsa den tråden (jösses).Läs buggtråden sen så känner du igen dig.... Cool den har 26 kopior vilket
är extremt mycket för buggar.
Vi får som sagt se hur långt jag kommer med detta.Bara att lära sig hoppa ut i terminalen och få igång Vesa är en viktig sak
att kunna.
Ja du är rolig du Plun. Men det är bra att du är possetiv kanske kan hjälpa mig på vägenResten löser sig.....
Jo nu är buggen uppe också.... bara 24 kopior var det...Malou skrev: Ja du är rolig du Plun. Men det är bra att du är possetiv kanske kan hjälpa mig på vägen
Löser sig gör det nog säkert men hur är en annan femma. Det jag lär mig är att inte pilla på saker och ting som jag inte har att göra medDet löser sig garanterat.... plus att du lär dig.
Jaha du det säger du!Sen ska vi testa med lite 3D accelererade roliga saker...