Tja... den har blivit standard.farmfield skrev:Hur kan Utorrent betyda så mycket, visst, den är grym, men det finns appar som gör 'det' lika bra i GNU/Linux - eller?
Jag har aldrig haft så bra hastigheter i Azureus som jag har med Deluge. Men jag håller iof inte på med reggade trackers.Johanna skrev:Tja... den har blivit standard.farmfield skrev:Hur kan Utorrent betyda så mycket, visst, den är grym, men det finns appar som gör 'det' lika bra i GNU/Linux - eller?
Sen finns det många ställen som inte tillåter annat än µTorrent och Azureus, kanske rTorrent och/eller Transmission om mman har tur.
µtorrent finns även för Mac.farmfield skrev:Jag har aldrig haft så bra hastigheter i Azureus som jag har med Deluge. Men jag håller iof inte på med reggade trackers.Johanna skrev:Tja... den har blivit standard.farmfield skrev:Hur kan Utorrent betyda så mycket, visst, den är grym, men det finns appar som gör 'det' lika bra i GNU/Linux - eller?
Sen finns det många ställen som inte tillåter annat än µTorrent och Azureus, kanske rTorrent och/eller Transmission om mman har tur.
Deluge är första appen jag tyckt är i klass med Utorrent. I OS X var det ju Azureus som var det enda som var vettigt - och visst, den har 11 ton inställningar - men holy moly vad tungdriven...
farmfield skrev:Hur kan Utorrent betyda så mycket, visst, den är grym, men det finns appar som gör 'det' lika bra i GNU/Linux - eller?
För att dom flesta "privata" Torrent Trackers bara tillåter Utorrent och Azereus men Azereus är långsamt och inte särskilt bra.dmz skrev:Elias:
Varför vill du köra µtorrent via wine? Låter otroligt omständigt och dumt. rtorrent, hallå?
Playstation 2, Dreamcast och Nintendo 64.dmz skrev:Vad för system saknar du att emulera?
Nämn 1 privat tracker som inte accepterar rtorrent?Elias laurell skrev:farmfield skrev:Hur kan Utorrent betyda så mycket, visst, den är grym, men det finns appar som gör 'det' lika bra i GNU/Linux - eller?För att dom flesta "privata" Torrent Trackers bara tillåter Utorrent och Azereus men Azereus är långsamt och inte särskilt bra.dmz skrev:Elias:
Varför vill du köra µtorrent via wine? Låter otroligt omständigt och dumt. rtorrent, hallå?
Playstation 2, Dreamcast och Nintendo 64.dmz skrev:Vad för system saknar du att emulera?