Urban Anjar skrev:@ff sluta trolla!
Det gör jag inte, jag är helt ärlig.
Du verkar sakna självinsikt. Det verkar inte som om du ser konsekvenskedjor. Och det känns gång på gång som att du handlar av egoistiska skäl. Jag känner ingen som helst tilltro i att du agerar med gemenskapens bästa i tanke utan det känns bara som du tänker på ditt eget. Du påvisar detta gång på gång i ditt beteende. Du insinuerar ena sekunden att vi säker makt till att vilja kompromissa i nästa. Du påstår att du har fått dra ur mig saker jag själv säger inte är vårt ansvar att redogöra för.
Jag personligen tror inte på dina förslag. Jag tror inte på din kompetens att genomdriva dem. Jag har heller ingen tilltro i att du agerar i gemenskapens bästa.
Och jag trollar inte, jag pratar rakt ur hjärtat.
Vi lade en motion och det enda jag känner är att du - som med Freakheads förslag tidigare och din mot-motion - endast är ute för att obstruera och driva din egen agenda. Och detta har du anklagat oss för i denna tråd, att söka makt, när du gång på gång framställer dig som en ledare själv... När diskussionerna dog i din tråd började du överrösa denna med dina egna förslag - det mest osannolika det där du föreslår att upphöjas till TeamLeader utan val...
Vi drar tillbaka vår motion för att efter Bossieman avgick så känner vi inte längre något hopp i att det går att få ordning på detta. Jag har sagt det förut och jag säger det igen - nu är det du som är problemet här. Jag är bara här på respit, jag är halvvägs ut genom dörren nu... Så gör du så att du slutar skriva dumheter så slipper du mer av mig, Freakhead, Kattskrället, Bossieman m.fl. för vi ger upp nu och då kan stå här vid ditt trasiga roder och kommendera till det fåtal som är kvar - även om jag tvekar på att nån orkar lyssna längre.