Det finns en tråd för mjukvara också, orkar inte fixa en länk åt dig dockkron skrev:Jag har en jättefin hockeysticka. En One70. Fick den för ett tag sedan.
Jag gillar att den är så mjuk.

Det finns en tråd för mjukvara också, orkar inte fixa en länk åt dig dockkron skrev:Jag har en jättefin hockeysticka. En One70. Fick den för ett tag sedan.
Att det är! Detta blir mitt andra. Det nuvarande som är ca 2 år saknar 2 tangenter och färgen är bortnött på ett par ställen samt vissa tangenter är blanka pga allt skrivande.upnorth skrev:Tangentbordet är grymt.
Har avverkat ett, mellanlandar på ett Eclipse just nu men jag tror jag ska skaffa ett par stycken Ultra-X snart
En hockeysticka är inte mjukvara direkt. Men den är mjuk dock.upnorth skrev:Det finns en tråd för mjukvara också, orkar inte fixa en länk åt dig dockkron skrev:Jag har en jättefin hockeysticka. En One70. Fick den för ett tag sedan.
Blev inspirerad av detta och beställde en T60 1Gb genom Dustin.(236:-)gholen skrev:http://www.megastore.se/template/next%2 ... id=1731395![]()
Iriver T60 2 Gb Black med stöd för OGG ^^
![]()
299 kr plis 33 kr frakt via megastore.se kändes som en mycket bra affär. I systemkrav visades att fäljande operativsystem stöds:
Saxat från MegastoreJag väntar med spänningStöd för Windows 98SE, ME, 2000, XP, Macintosh och Linux
EeePC med lite minne och mobilt bredband här också. Vi ska bli riktiga strandraggare i år jag och min lilla dator. Jag ska använda den som man använder en hundvalp eller en bebis. En brudmagnet.Bejron skrev:Senaste inköpta datorhårdvara är en 22":s LCD skärm och en eee med lite minne och trådlöst bredband till.
Blir mums i sommar att ha en eee med sig hela tiden och kunna vara konstant uppkopplad.. Tjoho..
Nu ska bara modemet byggas in i den och lite mer grejer..
jonke skrev:köpte 2st samsung F1 500GB SATA samt lite kablage och en fjärrkontroll för att styra xbmc med
Vad är illution skräp?to wonder skrev:nick rancor :Moderkort: P5E3 Premium/WiFi-AP @n
är de ett ubuntu val ?..? å sen till hund nick. Kommer den skärmen endast visa illution skräp. ?