..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Daniel Holm skrev:
Haha, det är härligt att höra .
Vilken månad är hon i?
Men sätt alkolås på min dator.. fick ångest över att jag skrev något dumt när jag vaknade.. det var rätt snällt skrivet ändå... *pust* Jajja, kunde varit värre
Hon e i vecka 28 så det är ett tag kvar, bäbisen kommer den 5:e december är det sagt.
Idag blir det lite fest. Har druckigt en flaska 14.5% vitt vin och sedan blir det bowling med några vänner. Det måste ju bara bli bra. Tjejen var lite avundsjuk eftersom hon inte kan dricka men det är sådant man får ta.. Hon får ju vara gravid och jag har fyllechaufför så det jämnar ju ut sig
SKÅL!
I högtalaren spelar just nu Conny, Bobby och Ronny Men Mest Larsa med Björn Rosenström
Idag blir det lite fest. Har druckigt en flaska 14.5% vitt vin och sedan blir det bowling med några vänner. Det måste ju bara bli bra. Tjejen var lite avundsjuk eftersom hon inte kan dricka men det är sådant man får ta.. Hon får ju vara gravid och jag har fyllechaufför så det jämnar ju ut sig
SKÅL!
I högtalaren spelar just nu Conny, Bobby och Ronny Men Mest Larsa med Björn Rosenström
Jag ligger i mitten och sträcker ut tungan, medlemmen "Megamannen" är längst till vänster och tittar upp i taket, och den tredje längst till höger är vår vän Bobban.
Jarulf skrev:
Dataingenjörer do it best. Våran klass ftw!
Jag ligger i mitten och sträcker ut tungan, medlemmen "Megamannen" är längst till vänster och tittar upp i taket, och den tredje längst till höger är vår vän Bobban.
Sen kan man ju dricka för man är finsmakare, som jag. Jag brukar avnjuta en sån här då och då, bara för smakens skull. Helst skall man ju se till att få rätt temperatur på "drickat" och en sån här severas gärna med förslagsvis, Vitlöksfylld fläskfilé med champinjoncreme eller Grillad oxfilé med rödvinssås.