Hm, vid dagens uppdatering av Chrome 28 beta till 28.0.1500.45, gick det inte att autentisera. Jag hade Googles nyckel, men importerade den igen, vilket inte gjorde någon skillnad.
Uppdaterade utan autentisering via Synaptic.
Någon som märkt att med den nya motorn i Chrome 28, Blink så saknas tillägget nexus personal helt, ja det fanns i webkit även om det inte fungerade alls där heller, ja det är väl bättre att tillägget inte finns än att det finns och inte fungerar
Jag har samma " Version: 11.7.700.203" på Version 28.0.1500.45, hur går det då i windows är min nästa fråga! det är 7 år sen jag använde windows, så jag har noll koll där
I Windows och Mac kan Flash Player uppdateras utan att Chrome uppdateras. En sådan uppdatering meddelades senast 11 juni: Flash Player Update for Stable Channel.
Jag har läst igenom det, men jag förstår fortfarande inte att nexus inte fungerar för Linux! Undrar vad varför! Det verkar som en liten sak men för oss användare är det en stor sak, med att Nexus fungerar med Chrome så kan man kasta ut Firefox äntligen!
Man får dras med FF ett tag till helt enkelt, egentligen fattar jag inte vad det sitter i för Google? Kanske Sverige verkligen i deras ögon är för liten att bry sig om!
NetID är ju knappast någon tröst i nu läget eftersom telia skriver brev till alla att inte använda net-id för en hålighet! Men jag förstår ändå vad och hur du menar!
I går uppdaterades Chrome beta till 28.0.1500.52 och i en kommentar säger Anthony Laforge “Linux Beta/Stable are on 28.0.1500.52” men inget inlägg om en stabil 28.0.1500.52-version har publicerats.
Men jag kan se att det har blivit en ändring i att bara se, jag menar då jag lägger musen på ett inloggning objekt ser jag inte den svarta ramen runt mitt namn inte finns längre..små förändringar men också bara för ögat!!
antec skrev:Ska snart i väg men jag såg en detalj som vissa har råkat ut för, filen libpeerconnection.log skapas i home katalogen för både användare av chrome och chromium. Issue: 239048. https://code.google.com/p/chromium/issu ... ?id=239048
Jag har läst lite mer om det här. Detta är tydligen ett välkänd problem som redan egentligen är löst. Men det ser ut som den permanenta fixen kommer inte till en stabil utgåva förrän kommande version av, Chrome 29.
Problemet kom också vad jag förstår av många med den senare versionen av stabila chrome 28.0.1500.52 så att det blev synligt. Men som det är så är den filen tom och gör ingen säkerhetsrisk alls längre, problemet kommer att lösa sig av sig själv med nästa version av Chrome