Ur Spår!

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
AlexF
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Kontakt:

Re: Ur Spår!

Inlägg av AlexF »

OS(Open Source) är ett mycket roligt tidsfördriv =D
Rune.K
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS

Inlägg av Rune.K »

Olika OS(OperativSystem) är oxå intressant att prova.
Användarvisningsbild
Grön Göling
Städsegrön
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Inlägg av Grön Göling »

Rune.K skrev:Vad är du GG, själv intresserad av?
Förutom semlor :)
Själv är jag i första hand intresserad av kvinnor, för många år sedan var det tjejer men den tiden är tyvärr förbi. ;)
OS (Olympiska Spelen) är bara ett väldigt kul tidsfördriv...
Karlar är väl skoj....men inget man kan bygga en karriär på.
Eller.....??
Hmmmmm...... >:D
Semlor är måttligt intressanta faktiskt. De är för feta och för söta egentligen. Släta bullar är godare faktiskt
Sport är bara trist - övermåttan trist. Fast jag kan gå med på att det är bättre att folk tävlar mot varandra istället för att slå varandra på käften. (Se där, så fort boxningen plötsligt inte blev en sport)
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
Rune.K

Inlägg av Rune.K »

Grön Göling skrev:...
Sport är bara trist - övermåttan trist. Fast jag kan gå med på att det är bättre att folk tävlar mot varandra istället för att slå varandra på käften. (Se där, så fort boxningen plötsligt inte blev en sport)
Jag gillar t.ex damernas BeachVolley-boll, det är inte alls trist i mina ögon ;)
Oops nu avslöjade jag, att jag kanske är gubbsjuk.
Min dröm är att bli lika rik som Simon Spies var. :)

Nu är det nog dags för ett nytt spår, innan jag gör bort mej ännu mera :)

T.ex det med att byta fil.
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd

Inlägg av vulfgar »

Om Rune är gubbsjuk, vad är då jag? Jag gillar att kolla på UFC, lättklädda vältränade manskroppar? :P Mums! ;D Fast jag gillar ännu bättre att kolla på Red Bull Air Race, den ultimata sporten i mitt tycke. 8)
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Rune.K

Inlägg av Rune.K »

vulfgar skrev:Om Rune är gubbsjuk, vad är då jag? Jag gillar att kolla på UFC, lättklädda vältränade manskroppar? :P Mums! ;D Fast jag gillar ännu bättre att kolla på Red Bull Air Race, den ultimata sporten i mitt tycke. 8)
Manslukerska kanske?
Tvivlar på att det finns något som motsvarar gubbsjuk.
Kanske beror det på att kvinnor är från Venus och män är från Mars (hämtat från en populär bok för några år sedan).
Användarvisningsbild
Grön Göling
Städsegrön

Inlägg av Grön Göling »

Rune.K skrev:
vulfgar skrev:Om Rune är gubbsjuk, vad är då jag? Jag gillar att kolla på UFC, lättklädda vältränade manskroppar? :P Mums! ;D Fast jag gillar ännu bättre att kolla på Red Bull Air Race, den ultimata sporten i mitt tycke. 8)
Manslukerska kanske?
Tvivlar på att det finns något som motsvarar gubbsjuk.
Kanske beror det på att kvinnor är från Venus och män är från Mars (hämtat från en populär bok för några år sedan).
Eller, som en vitsare inne på AB's chatt, då den fanns, skrev:
Män är från Mars, kvinnor är från vettet.
Jag fann detta väldigt roligt. Å andra sidan har jag uppfattningen att män skall hållas barfota, gravida och kedjade mellan spisen och diskbänken.

"Gumsjuka" kvinnor finns inte"! Endast kvinnor med ett hälsosamt intresse för det motsatta könet och dess (ev.) attribut. (Nazifeminist?? Jag??)

Jag är tvungen att bekänna att sedan husbandet inträdde i mitt liv, så har andra män och deras utseenden blivit totalt ointressanta och jag "ser" dem inte ens.
Märkligt det där.
Det beror ju knappast på att husbandet är en adonis av rang, mera på det han utstrålar. Där ser man hur oviktigt utseendet är. För mig iallafall.
En mördande snygg man med en synnerligen oskön insida blir snabbt ointressant alltså. Rentav ful. Detta betyder att män som man bara ser men inte själsligen känner av bara är totalt nollade på alla sätt för mig.
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
Användarvisningsbild
Grön Göling
Städsegrön

Inlägg av Grön Göling »

Idag är det Skärtorsdag och det regnar.
Dessutom är det den 1 april, så frågan är väl hur mycket roligare det kan bli egentligen?
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"