Varför tog du bort bloggen från IDG då?
Du har aldrig hållit med mig i någon sakfråga. Du ville få portalen att likna aftonbladet.se. Har du glömt det?
Bloggen tog jag bort av andra orsaker som inte har med Ubuntu att göra.
Och ja, jag höll med dig i många sakfrågor.
Även nu tycker jag om, att du tog upp det här med hedersmedlemmar och med förtroendevalda överhuvudtaget.
Det är viktigt med allas synpunkter.
Glöm inte att alla vi är amatörer och jobbar idéellt. Visst gör vi fel. Många fel ibland. Men hur kan vi samlar in
erfarenheter? Bara här i det dagliga livet, alltså i forumet. Och det kan går väldigt fel ibland. Såklart.
Jag är gubbe och förstår inte ungdomarnas synpunkter ibland. Bara ett exempel.
Dessutom är jag utlänning och har extra svårt att uttrycka mig. Då blir det kanske klumpigt, dumt eller ännu värre.
Jag har bett dig om ursäkt en gång i tiden för det vad jag skrev i stridens hetta. Jag förstod det du tog illa upp, efteråt.
Men varför angriper du mig nu när jag lämnade här och inte hade möjlighet att försvara mig? Samma sak som du
anklagade mig för. Jag ansökte om att öppna kontot igen för att kunna svara här. Inte för att hänga ut att jag är
hedersmedlem. Du, och särskild du, borde kunna förstår det.
Jag är inte sugen efter titeln hedersmedlem.Överhuvudtaget ingen titel.
Och det är inte jag som ligger bakom "dolda rum" som finns i alla forum.
Bara en förklaring hur jag tycker och tänker och jag vore tacksamt om du kan komma med argument, som jag
kan besvara. Inte med angrepp. Låt oss glömma det nu och för alltid.
Du och jag är vuxna människor med i princip samma mål, eller hur?
Kom med dina synpunkter och alla, verkligen alla kommer att svara på dom.
LJ