Allmänna fylletråden!
SV: Allmänna fylletråden!
Just tillbaka från en redig utekväll. Vätskenivån är inte där den borde vara men nu ska jag dricka upp några liter kranvatten.

- Mekaniserad Apelsin
- Hedersmedlem
- Kontakt:
tyvärr så stämmer inte det med evidensbaserade studier. tjejer dras till killar av samma berusningsgrad som de själva, tyvärr.rancor skrev: Kan berätta en hemlis som inte många vet om. De flesta tjejer gillar en nykter eller salongsberusad kille, inte full eller dygnrak utan någon som kan prata, dansa och uppföra sig![]()
More Mekaniserad at http://blippe.se.
Rätt märkligt att folk måste "bli dumma" innan de kan ha kul. 

Ja må säga att ubunti är så häftigt med beryl... program brinner upp ner det stängs ner...
perv skål!
perv skål!
- HOLMEN
- Fadder
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
- Kontakt:
Håller med. Jag tycker att det är så ledsamt att se alla 13+ åringar som super för att de inte vet hur man ska ha roligt på annat vis. Jag och mina vänner har alltid kul när vi ses. Bara skönt att bli lite berusad ibland. Man ska inte dricka förens man vet hur man ska ha roligt nykter, för inget blir roligare än vad man gör det.Vyvyan skrev: Rätt märkligt att folk måste "bli dumma" innan de kan ha kul.![]()
Ubuntu-användare sedan 2005.
Del av Core apps Dev
Del av Core apps Dev
- HOLMEN
- Fadder
- Kontakt:
Ikväll var jag ute och fick stryk. Det var inte roligt men det var en upplevelse. sser fprtfarande stjärnor.
Del av Core apps Dev
Del av Core apps Dev
-
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
Försökte du ta ölen från någon 13 åring?Daniel Holm skrev: Ikväll var jag ute och fick stryk. Det var inte roligt men det var en upplevelse. sser fprtfarande stjärnor.

Och när man vet det finns det ingen anledning att dricka. (då kan man t ex köra hemDaniel Holm skrev:Man ska inte dricka förens man vet hur man ska ha roligt nykter, ...Vyvyan skrev: Rätt märkligt att folk måste "bli dumma" innan de kan ha kul.![]()

- HOLMEN
- Fadder
- Kontakt:
Nej, ingen 13 åring. Byns "slagskämpe" som alltid vill slå någon valde mig.
Jag dricker mer för att släppa på trycket av vardagen än att ha "roligare".
Jag dricker mer för att släppa på trycket av vardagen än att ha "roligare".
Del av Core apps Dev
Del av Core apps Dev
Instämmer med MA!Mekaniserad Apelsin skrev:tyvärr så stämmer inte det med evidensbaserade studier. tjejer dras till killar av samma berusningsgrad som de själva, tyvärr.rancor skrev: Kan berätta en hemlis som inte många vet om. De flesta tjejer gillar en nykter eller salongsberusad kille, inte full eller dygnrak utan någon som kan prata, dansa och uppföra sig![]()
Nu är jag iaf duktig!
Ska upp tidigt i skolan imorgon, så idag gick jag hem jättetidigt från studentkåren. Eller, rättare sagt, jag gick hem från förfesten. Fan vad segt det är, ni vet när man har ett par bärs i kroppen och vill partaja hela natten, och veta att när alla andra är på väg till kåren så ska man själv hem... Bläh!
Gonatt på er, forumtomtar (och hundar)!
Ska upp tidigt i skolan imorgon, så idag gick jag hem jättetidigt från studentkåren. Eller, rättare sagt, jag gick hem från förfesten. Fan vad segt det är, ni vet när man har ett par bärs i kroppen och vill partaja hela natten, och veta att när alla andra är på väg till kåren så ska man själv hem... Bläh!
Gonatt på er, forumtomtar (och hundar)!
- HOLMEN
- Fadder
- Kontakt:
Det är inte alltid så kul. Jag var ute för ett par veckor sedan med en polare ifrån Lund. Vi blev skit trötta framåt halv ett men resten av vårt gäng ville inte gå hem så vi gick och la oss på en båt vi hittade vid hamnen 

Del av Core apps Dev
Del av Core apps Dev
hehe
sov ni där hela natten lr?
eller vänta nu.. hamn i lund? driver du med mig?

eller vänta nu.. hamn i lund? driver du med mig?

- HOLMEN
- Fadder
- Kontakt:
Haha, nä. Hamnen i Västervik. Vi sov där i en timme eller nåt. Inte så länge men tillräckligt för att hålla igång lite till sen.
Del av Core apps Dev
Del av Core apps Dev
Du kör ganska hårt när det väl är party va? Verkar så när man läser det du skrivit i denna trådDaniel Holm skrev: Haha, nä. Hamnen i Västervik. Vi sov där i en timme eller nåt. Inte så länge men tillräckligt för att hålla igång lite till sen.

- HOLMEN
- Fadder
- Kontakt:
Jo, det brukar bli ganska hårt när jag väl kommer igång. Jag skulle kunna hålla på i flera timmar med snack ifrån galna saker som skett. Sen mindre galna men mer roliga
. En gång klättrade jag föresten upp i en flaggstång och tog en flagga. Den satt på ett hus och var inte riktigt lika lång, sen var den vinklad så det var lätt att klättra på den med:P

Del av Core apps Dev
Del av Core apps Dev
-
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Hade några trevliga ordväxlingar från ett sällskap från en stående bar för en stund sen..
Hann med 4 tappade öl, innan de va dags för mig att säga hej då, å kissa på en kvist..
Hann med 4 tappade öl, innan de va dags för mig att säga hej då, å kissa på en kvist..
- Ulsak
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Rensat ur hela XP nu... 200 GB Ubuntu... 6 Sofiero öl i magen.. Livet leker
Allt funkar.. Spelar Bo kaspers reklam låt. Samma bil.
heh! jag fick en kick av bara rensa ut xp!
( tackar ej nej till öl dock..)
Allt funkar.. Spelar Bo kaspers reklam låt. Samma bil.
heh! jag fick en kick av bara rensa ut xp!

( tackar ej nej till öl dock..)
Nu e man härligt go efter en kräftskiva. Inte för full, inte heller nykter utan perfekt med skaldjurrsdoft under naglarna och härligt pirr mellan benen. Nu får fan kärringen släppa till även om vi väntar barn ganska snart!
<censur>

- HOLMEN
- Fadder
- Kontakt:
Haha, det är härligt att höra
.
Vilken månad är hon i?

Vilken månad är hon i?
Senast redigerad av 1 HOLMEN, redigerad totalt 9 gånger.
Del av Core apps Dev
Del av Core apps Dev