Känner för att knäcka en och annan ubuntuist.

Njae, det blir vi som knäcker dig istället.ZX Spectrum skrev:Hur blir det egentligen med en dm mellan oss på ubuntuforumet gällande teewars?
Om en vecka är jag på! (Uh, tentatider kan döda..).ZX Spectrum skrev:Hur blir det egentligen med en dm mellan oss på ubuntuforumet gällande teewars?
Jag är på närsomhelst!DeepThought skrev:Om en vecka är jag på! (Uh, tentatider kan döda..).ZX Spectrum skrev:Hur blir det egentligen med en dm mellan oss på ubuntuforumet gällande teewars?
Fungerar inte kommandot "freecraft" i terminal?bulby skrev:Kanske borde haft en egen tråd, men finns det nån installationsguide till freecraft?
Har försökt lite, men utan framgång. Har både laddat hem det, och kört apt-get install freecraft.
Det kanske finns något bra bilspel på dessa sidor?Spyan skrev:Hej!.. jag har ju ubuntu nu och liksom jag har lite problem jag vet inga bra bilspel kan någon något bilspel till ububntu??
Beror lite på vad du menar med bilspel. Här är några iaf:Spyan skrev:kan någon något bilspel till ububntu??