Utanför ämnet:TicToc skrev:Utanför ämnet: Jag kan komma och gå och komma igen, eller är utgång lika med hemgång?![]()
Du menar i stil med -"Hon gick innan jag kom?"

Utanför ämnet:TicToc skrev:Utanför ämnet: Jag kan komma och gå och komma igen, eller är utgång lika med hemgång?![]()
Gnutiken är lite grand som Hotel California ( hur tror att vi ordnar mat till de som vill ha kött?TicToc skrev:Jag kan komma och gå och komma igen, eller är utgång lika med hemgång?![]()
(Ovanstående mening är bara ett sätt att finbumpa...)
Du har så rätt, steget från never leave till never veal är inte långt...Ulsak skrev: Gnutiken är lite grand som Hotel California ( hur tror att vi ordnar mat till de som vill ha kött?)
Vänta bara till på torsdag när vi är 60 stycken som knôr sig in på Gnutiken.Ulsak skrev:Far ända in i baljan!.. som Tjorven skulle utropat...Nu är vi exakt 40 anmälda.. ointagligt? ( om jag ska ta på mig Team Contact-hatten så hoppas jag inte det..)
Ja, ordna 18 till så är vi där..det blev två till under tiden = 42..ZX Spectrum skrev:Vänta bara till på torsdag när vi är 60 stycken som knôr sig in på Gnutiken.Ulsak skrev:Far ända in i baljan!.. som Tjorven skulle utropat...Nu är vi exakt 40 anmälda.. ointagligt? ( om jag ska ta på mig Team Contact-hatten så hoppas jag inte det..)
Eh, glöm inte att det tillkommer Gnutiken-folk också, kom väl ett tiotal utöver Ubuntufolket då... så 50+ är vi lätt i dagsläget... Nån som har ett stort skohorn så vi kommer in allihop?Ulsak skrev:Ja, ordna 18 till så är vi där..det blev två till under tiden = 42..ZX Spectrum skrev:Vänta bara till på torsdag när vi är 60 stycken som knôr sig in på Gnutiken.Ulsak skrev:Far ända in i baljan!.. som Tjorven skulle utropat...Nu är vi exakt 40 anmälda.. ointagligt? ( om jag ska ta på mig Team Contact-hatten så hoppas jag inte det..)
Ännu mer ruskigt blir det. Eva Wieselgren på Göteborg-Posten pratade med om en artikel ang. releasefesten. Hon får en hel del samtal om Ubuntu och det kommer säkert droppa in ännu mer folk som läst artikeln i morgondagens GP- dom har 250 000 läsare..hur ska det gå?Ulsak skrev:gnutikenfolket är inräknad, men 46 pers är väl mäktigt eller?
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.p ... 19#p383319
edit: det börjar bli lite ruskigt. ..jag som var glad när vi närmade oss trettio anmälda
Härligt! Medial uppmärksamhet utanför nördkretsen.Ulsak skrev:Ännu mer ruskigt blir det. Eva Wieselgren på Göteborg-Posten pratade med om en artikel ang. releasefesten. Hon får en hel del samtal om Ubuntu och det kommer säkert droppa in ännu mer folk som läst artikeln i morgondagens GP- dom har 250 000 läsare..hur ska det gå?Ulsak skrev:gnutikenfolket är inräknad, men 46 pers är väl mäktigt eller?
edit: det börjar bli lite ruskigt. ..jag som var glad när vi närmade oss trettio anmälda
Haha, kanske bäst att va ute i tid så man får plats.Ulsak skrev:Ännu mer ruskigt blir det. Eva Wieselgren på Göteborg-Posten pratade med om en artikel ang. releasefesten. Hon får en hel del samtal om Ubuntu och det kommer säkert droppa in ännu mer folk som läst artikeln i morgondagens GP- dom har 250 000 läsare..hur ska det gå?Ulsak skrev:gnutikenfolket är inräknad, men 46 pers är väl mäktigt eller?
Eller Ullevi!ZX Spectrum skrev:Nästa gång får vi arrangera releasefesten i Skandinavium så vi får plats.
Det finns ingen artikel om detta på deras webbupplaga. Hur är det med papperstidningen?Ulsak skrev:Ännu mer ruskigt blir det. Eva Wieselgren på Göteborg-Posten pratade med om en artikel ang. releasefesten. Hon får en hel del samtal om Ubuntu och det kommer säkert droppa in ännu mer folk som läst artikeln i morgondagens GP- dom har 250 000 läsare..hur ska det gå?
Jo, det finns i dagens pappersupplaga, jag är citerad också..hoppas det kommer experter på linux som jag utlovadeHakanS skrev:Det finns ingen artikel om detta på deras webbupplaga. Hur är det med papperstidningen?Ulsak skrev:Ännu mer ruskigt blir det. Eva Wieselgren på Göteborg-Posten pratade med om en artikel ang. releasefesten. Hon får en hel del samtal om Ubuntu och det kommer säkert droppa in ännu mer folk som läst artikeln i morgondagens GP- dom har 250 000 läsare..hur ska det gå?
Kan det vara så att hon kommer att skriva en artikel om hur releasefesten VAR?
Godis! Äntligen ute i den allmänna mediesvängen.Ulsak skrev:Jo, det finns i dagens pappersupplaga, jag är citerad också..hoppas det kommer experter på linux som jag utlovadeHakanS skrev:Det finns ingen artikel om detta på deras webbupplaga. Hur är det med papperstidningen?Ulsak skrev:Ännu mer ruskigt blir det. Eva Wieselgren på Göteborg-Posten pratade med om en artikel ang. releasefesten. Hon får en hel del samtal om Ubuntu och det kommer säkert droppa in ännu mer folk som läst artikeln i morgondagens GP- dom har 250 000 läsare..hur ska det gå?
Kan det vara så att hon kommer att skriva en artikel om hur releasefesten VAR?
Bara 80 krZX Spectrum skrev: Det var även en auktion på tre tryckta Lucid-skivor där jag hade förmånen att få köpa en för 80 kronor.