Så uppenbarligen fungerar inte den här guiden för min konfiguration (se signatur för spec).
Det funkar med ATI X800 ocksåfuze skrev: Det fungerar fint med ATI 9800PRODet är mycket viktigt att bocka av universe repo och inte uppdatera beryl efteråt. Då slutar beryl fungera för mig
![]()
Jag är ingen WoW spelare men jag tror att det går att kombinera beryl och WoW. Hittade en video:Anarion skrev: Måste bara tacka för en underbar guide. Har testat med flera olika men ingen har fungerat på mitt X800 GTO kort men denna fungerade. Har bara en liten fråga. Är det möjligt att få WoW att fungera med XGL och beryl eller måste jag tillbaka till "normala" Gnome för det?
du får tyvärr använda ctrl+alt+backspace och välja Gnome utan XGL. Det funkar annars tyvärr inte.Anarion skrev: Måste bara tacka för en underbar guide. Har testat med flera olika men ingen har fungerat på mitt X800 GTO kort men denna fungerade. Har bara en liten fråga. Är det möjligt att få WoW att fungera med XGL och beryl eller måste jag tillbaka till "normala" Gnome för det?