Någon som provat?
Vad jag har förstått så ska den fungera på liknande sätt som MPD med server och klienter. Jag försökte få igång den på Debian för rätt länge sen men då fick jag besök av herr seg fault. Jag ska dock prova den igen nu tänkte jag. Någon som fått den att funka och kan berätta lite om sina erfarenheter?
http://wiki.xmms2.xmms.se/index.php/Main_Page
xmms2
Kategoriregler
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
SV: xmms2
Jag har provat ett par gånger... men inte riktigt fått igång det.. (kanske säger mer om mig än om pragrammet
)
hur som helst så är jag också intresserad av att få igång det..

blogg @ Gargamel.NU
SV: xmms2
Citerar då jag inte orkar skriva ett eget inlägg...Barre skrev: Jag har provat ett par gånger... men inte riktigt fått igång det.. (kanske säger mer om mig än om pragrammet)

Home sweet ~/ = http://sandnabba.se
- Defunctus
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
Re: xmms2
jag använder xmms2 och det är ganska enkelt
enda problemet jag har är att den slutar spela musiken ibland och man måste ladda all musik in i playlist igen
sitter och försöker lösa det problemet nu
enda problemet jag har är att den slutar spela musiken ibland och man måste ladda all musik in i playlist igen
sitter och försöker lösa det problemet nu