1: Tryck Alt-F2 för att få fram Kör program-rutan.
2: Klistra in gegls from outer space och tryck på kör.
3:

4: profit!
Kolla om dina F-tangenter är lockedupnorth skrev: Alt-F2 fungerar inte!
Går det att få fram på annat sätt?
Var hittar jag det då?Little John skrev:Kolla om dina F-tangenter är lockedupnorth skrev: Alt-F2 fungerar inte!
Går det att få fram på annat sätt?
LJ
Precis den menade jagk_jermeus skrev: Antar att Little John menar knappen som brukar sitta på vissa tangentbord.
Man behöver då trycka på f-lock eller vad den nu heter för att aktivera f-tangenterna.
Verkar inte så, jag får kolla vidare, men nu kom vi lite off topic.Little John skrev:Precis den menade jagk_jermeus skrev: Antar att Little John menar knappen som brukar sitta på vissa tangentbord.
Man behöver då trycka på f-lock eller vad den nu heter för att aktivera f-tangenterna.
Men du har kanske inte den?
LJ
Alt + F2 är tangentbordskombinationen för att starta "Kör program...".upnorth skrev:Verkar inte så, jag får kolla vidare, men nu kom vi lite off topic.Little John skrev:Precis den menade jagk_jermeus skrev: Antar att Little John menar knappen som brukar sitta på vissa tangentbord.
Men du har kanske inte den?
LJ
nicefinger, kanske lite offtopic men är det innehållsföreteckningen för Coca Cola som du har i din signatur?nicefinger skrev: alt+F2, skriv "free the fish" så kommer fisken![]()
Tror till och med att det kan vara Jolt colaAce1313 skrev:nicefinger, kanske lite offtopic men är det innehållsföreteckningen för Coca Cola som du har i din signatur?nicefinger skrev:
Haha ja, jag blev trött på den för så fort man spelade något laggade det skitmycket och man var tvungen att klicka på den snabbt som ögat nån gång i minuten.vulfgar skrev: Den där fisken... jag jagar bort den, men den kommer bara tillbaka hela tiden.
Lika envis som rackarna i akvariet!![]()