Ska min hjälp komma till nytta?

Diskussion gällande forumet
Okänd

Ska min hjälp komma till nytta?

Inlägg av Okänd »

Nu kör jag som många vet Kubuntu, men jag saknar fortfarande en sektion om kubuntu.
jag hat hittat massor med problem/lösningar för vissa saker, men har inget vettigt ställe här inne och förmedla dem.
Jag gillar inte att skriva hela tiden kubuntu i ämnet för att man ska veta vad det berör sig om.

Jag har skrivit lite i mitt forum, men vill fortfarande ha en sektion här inne istället.

Så kommer det att hända snart eller är det nåt man kan drömma vidare om?

Jag kommer nu köra på för fullt med Kubuntu hjälp/tips, finns så lite för sånt här inne  ;D  (än så länge)
Användarvisningsbild
zero gravity
Wikiadmin
Kontakt:

SV: Ska min hjälp komma till nytta?

Inlägg av zero gravity »

Börja skriva inlägg i tipps & trix så folk får ta del av det du vet. Sen så är det lätt gjort att flytta över dom om de skapar en tavla till xfce.
Abusus non tollit usum
Okänd

SV: Ska min hjälp komma till nytta?

Inlägg av Okänd »

Zinden skrev: Nu kör jag som många vet Kubuntu, men jag saknar fortfarande en sektion om kubuntu.
jag hat hittat massor med problem/lösningar för vissa saker, men har inget vettigt ställe här inne och förmedla dem.
Jag gillar inte att skriva hela tiden kubuntu i ämnet för att man ska veta vad det berör sig om.

Jag har skrivit lite i mitt forum, men vill fortfarande ha en sektion här inne istället.

Så kommer det att hända snart eller är det nåt man kan drömma vidare om?

Jag kommer nu köra på för fullt med Kubuntu hjälp/tips, finns så lite för sånt här inne  ;D  (än så länge)
Vore det inte en bra idé att skriva under rubriken KUBUNTU i Drupal? (hemsidan)
I detta nya inlägg kan du då länka till ytterliggare sidor som du har skapat där.
På så sätt kan du hela tiden lägga till samt redigera där...

Hälsningar
LJ
Skriv svar

Återgå till "Forum"