Video redigering
Video redigering
Har ni guys testa ett bra videoredigering program, jag här testa med kino men det hittar inte min videokamera...
Next time you think you're perfect,
try walking on water.
try walking on water.
Video redigering
Nobody?
Måste jag boota till Windows?
Måste jag boota till Windows?
Next time you think you're perfect,
try walking on water.
try walking on water.
Video redigering
Hittar datorn din kamera först och främst? Kör lsusb om din kamera är inkopplad via usb eller lspci om den är inkopplad via firewire typ. Hittar den kameran då över huvud taget? Om inte, vilken kamera (hela modellnamnet tack) har du?
- Anton Fosselius
- Kontakt:
Video redigering
finns inte så många att välja på...
har lekt lite med avidemux och lives
har lekt lite med avidemux och lives
Ubuntu Linux
Robotic Fantastic
“Those who desire to give up freedom in order to gain security, will not have, nor do they deserve, either one.â€
Robotic Fantastic
“Those who desire to give up freedom in order to gain security, will not have, nor do they deserve, either one.â€
Video redigering
Hej rookie mfl
ag får heller inte datorn att hitta kameran, har du fått igång det ?
Tacksam för svar JOP
ag får heller inte datorn att hitta kameran, har du fått igång det ?
Tacksam för svar JOP
- netsampler
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
Video redigering
[quote="ubuntero"]Har ni guys testa ett bra videoredigering program, jag här testa med kino men det hittar inte min videokamera...[/quote]
Får du upp något felmeddelande?
Har för mig att jag var tvungen att starta upp kino med sudo för det skulle fungera för mig: sudo kino
Har för mig att jag var tvungen att starta upp kino med sudo för det skulle fungera för mig: sudo kino
netsampler
Video redigering
[quote="ubuntero"]Har ni guys testa ett bra videoredigering program, jag här testa med kino men det hittar inte min videokamera...[/quote]
Lives skulle jag rekommendera men om du vill ha något som finns i Ubuntus förråd så kör med Avidemux
Lives skulle jag rekommendera men om du vill ha något som finns i Ubuntus förråd så kör med Avidemux

Video redigering
[quote="netsampler"][quote="ubuntero"]Har ni guys testa ett bra videoredigering program, jag här testa med kino men det hittar inte min videokamera...[/quote]
Har för mig att jag var tvungen att starta upp kino med sudo för det skulle fungera för mig: sudo kino[/quote]
HET riktigt Det startade perfekt via sudo kino Tack för all hjälp ! jop
Har för mig att jag var tvungen att starta upp kino med sudo för det skulle fungera för mig: sudo kino[/quote]
HET riktigt Det startade perfekt via sudo kino Tack för all hjälp ! jop