Kan inte göra annat än hålla med alla föregående talare/skribenter.
Hatten av för LJ! Du är en riktig hedersmedlem i mina ögon, med tanke på allt arbete du lagt ner.
Jag tackar för mig
- Eric Tranehag, inAbsurdum
- Kontakt:
SV: Jag tackar för mig
-- inabsurdum.se --[br]-- tranehag.se/eric --[br][img width=350 height=19]http://img212.imageshack.us/img212/2904/ubd5071an4.png[/img]
- Louie
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
Lycka till även här LJ nu när du avsäger dig arbetet på forumet kommer du ha mycket tid över till din så älskade portal som ger ett bra ansikte utåt för Ubuntu Sverige, Godspeed! 
MVH Louie

MVH Louie
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar.
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
- DeepThought
+1, och vad man mer kan tänkas skriva. Instämmer med det som skrivits ovan.
Tror att det kan bli jättebra när du kan lägga din tid på portalen, ser fram emot ett fantastiskt resultat (höga förväntningar nu?
nejdå, ta det lugnt)!
Tror att det kan bli jättebra när du kan lägga din tid på portalen, ser fram emot ett fantastiskt resultat (höga förväntningar nu?

WE WILL ALWAYS BE SO MUCH MORE HUMAN THAN WE WISH TO BE...
Du har gjort ett bra jobb och det är viktigt att man inte gör mer än vad man orkar i längden. Gör hellre ett bra jobb än två mindre bra jobb.
Du har ju inte gjort något dåligt jobb, tvärt om. Bra jobbat och nu kommer hemsidan bli ännu bättre!
Lycka till som webbslusk
Du har ju inte gjort något dåligt jobb, tvärt om. Bra jobbat och nu kommer hemsidan bli ännu bättre!
Lycka till som webbslusk