Tråden för oss med avatarer
SV: Tråden för oss med avatarer
Cirkushäst som farsan brukar säga...
Nämen Sid, nu gjorde du Emil ledsen....
Ja, precis! Man skall inte tala illa om råa hamburgareLittle John skrev: Nämen Sid, nu gjorde du Emil ledsen....
Absolut inte, för det är precis vad han är, och vad jag vill ha!Little John skrev: Nämen Sid, nu gjorde du Emil ledsen....

Man kan göra hur sjuka saker som hellst, han är med på allt. Gå på gungbräda, vända på små lastpallar, stå i sadeln i galopp, Bara lite av de knäppheter man gjort.

Tyvärr så är han dock sjuk just nu, så jag har en 2årig Quorter hemma också. Har dock inte ridit in honom än. Men han verkar vara av samma typ.

Home sweet ~/ = http://sandnabba.se
Ut med han på banan så han gör rätt för sig...Emil.s skrev:Absolut inte, för det är precis vad han är, och vad jag vill ha!Little John skrev: Nämen Sid, nu gjorde du Emil ledsen....
Man kan göra hur sjuka saker som hellst, han är med på allt. Gå på gungbräda, vända på små lastpallar, stå i sadeln i galopp, Bara lite av de knäppheter man gjort.
Tyvärr så är han dock sjuk just nu, så jag har en 2årig Quorter hemma också. Har dock inte ridit in honom än. Men han verkar vara av samma typ.![]()
Vem av dem?Sid skrev:Ut med han på banan så han gör rätt för sig...Emil.s skrev:Absolut inte, för det är precis vad han är, och vad jag vill ha!Little John skrev: Nämen Sid, nu gjorde du Emil ledsen....
Tyvärr så är han dock sjuk just nu, så jag har en 2årig Quorter hemma också. Har dock inte ridit in honom än. Men han verkar vara av samma typ.![]()

Louis lär nog aldrig komma ur hagen mer

Home sweet ~/ = http://sandnabba.se
Länge sen jag såg en sådan här OT tråd här i forumet 
Min mamma har en båt... (för att ämnet verkar vara valfritt)

Min mamma har en båt... (för att ämnet verkar vara valfritt)
Och vad är tråden ämne då? 
För mig är "Tråden för oss med avatarer" = Skriv om allt bara du har en avatar
//Samme

För mig är "Tråden för oss med avatarer" = Skriv om allt bara du har en avatar

//Samme
Inte då heller? Det tror man inte när margarinet är slut!Chippen skrev: Min mamma har en båt... (för att ämnet verkar vara valfritt)
Hej!
Jaha vet inte riktigt var jag platsar in någonstans i avatartrådarna så jag tar väl den här tråden då
Min avatar har jag fått av en dansk kille som gör egna animerade bilder/avatarer/vattenbilder/glober osv.....
Fick den av honom för många år sedan och den är mig mycket kär denna avatar (har en mycket speciell betydelse för mig).
Eftersom jag inte är någon hundägare (pälsallergiker) så får jag hålla mig tillgodo med min lilla hjälpreda (datorexpert/städexpert/kockexpert) osv.. listan kan göras lång. Ingenting är omöjligt för denna lilla herre
[img width=150 height=127]http://img182.imageshack.us/img182/3918/lekeristlletfrattstdabf6.th.jpg[/img]
MVH/Malou
Jaha vet inte riktigt var jag platsar in någonstans i avatartrådarna så jag tar väl den här tråden då

Min avatar har jag fått av en dansk kille som gör egna animerade bilder/avatarer/vattenbilder/glober osv.....
Fick den av honom för många år sedan och den är mig mycket kär denna avatar (har en mycket speciell betydelse för mig).
Eftersom jag inte är någon hundägare (pälsallergiker) så får jag hålla mig tillgodo med min lilla hjälpreda (datorexpert/städexpert/kockexpert) osv.. listan kan göras lång. Ingenting är omöjligt för denna lilla herre

[img width=150 height=127]http://img182.imageshack.us/img182/3918/lekeristlletfrattstdabf6.th.jpg[/img]
MVH/Malou
Hej malou!
Är det en kamp-Nymf ?

(Kunde inte låta bli )
/Peter
Är det en kamp-Nymf ?

(Kunde inte låta bli )
/Peter
Hur bra fungerar den under Linux?Malou skrev: Hej!
MVH/Malou
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Den gick hem !!darpe skrev: jag har en textbaserad avatar!

Hej Little John

(Förstår att du inte kunde låta bli)
MVH/Malou
Du har alldeles rätt i att det är en kamp-Nymf. Vi för en ständig kamp här när det gäller i alla fall datorprylarna och städningÄr det en kamp-Nymf ?![]()
(Kunde inte låta bli )

MVH/Malou
Hej Hund!

MVH/Malou
Hehehe fungerar väl inte så bra (ungefär som sin matte)Hur bra fungerar den under Linux?

MVH/Malou
jag hade en likadant under många år. Det är fantastiskt med dom.Malou skrev: Hej Little JohnDu har alldeles rätt i att det är en kamp-Nymf. Vi för en ständig kamp här när det gäller i alla fall datorprylarna och städningÄr det en kamp-Nymf ?![]()
(Kunde inte låta bli )
MVH/Malou
Som ett familjemedlem!
Sen skaffade jag en Jaco ( gråpapegoja) som levde 17 år hos mig.
Det var det värsta ! Han kommenterade allting !
F**n, vad jag saknar dom....
Om inget är omöjligt för herr Nymfparakit (rättstavningsgrunkan i FF föreslog Nymfparasit..*suck*)kanske du kan höra med honom om han kan ordna Ubuntu-stöd för den där LCD-displayen du har på tangentbordet. Skulle i så fall uppskattas om du kunde slänga in en post här m hur man gör. Sitter själv med ett G15.Malou skrev: Hej!
MVH/Malou
Ubuntu 10.04 x86 @ AMD Athlon 64 3200+, TwinMos 2048MB PC3200 DDR SDRAM, Nvidia GeForce 6600GT (256MB, PCI-E), SB Audigy 2.
Hej Sundberg!

Har försökt några gånger (halvhjärtade försök) men tyvärr inte lyckats att få igång LCD-skärmen på tangentbordet inne i Ubuntu. Skall ge mig in på detta (mer helhjärtat) och se om jag lyckas (likaså med Lasermusens funktioner) lite senare. Om jag lyckas så talar jag om för dig
MVH/Malou
Tyvärr så har varken herr Nymfparakit (takfläkten) Charlie eller jag lyckats att få igång detta inne i Ubuntu. Den skärmdumpen du ser är då när jag är inne i Windows (dessutom tagen den 27 maj 2006 Kl: 11:03:48)Om inget är omöjligt för herr Nymfparakit (rättstavningsgrunkan i FF föreslog Nymfparasit..*suck*)kanske du kan höra med honom om han kan ordna Ubuntu-stöd för den där LCD-displayen du har på tangentbordet. Skulle i så fall uppskattas om du kunde slänga in en post här m hur man gör. Sitter själv med ett G15.

Har försökt några gånger (halvhjärtade försök) men tyvärr inte lyckats att få igång LCD-skärmen på tangentbordet inne i Ubuntu. Skall ge mig in på detta (mer helhjärtat) och se om jag lyckas (likaså med Lasermusens funktioner) lite senare. Om jag lyckas så talar jag om för dig

MVH/Malou