Tråden för oss med avatarer

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Okänd

SV: Tråden för oss med avatarer

Inlägg av Okänd »

Cirkushäst som farsan brukar säga...
Okänd

Inlägg av Okänd »

Nämen Sid, nu gjorde du Emil ledsen....
Användarvisningsbild
rancor
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS

Inlägg av rancor »

Little John skrev: Nämen Sid, nu gjorde du Emil ledsen....
Ja, precis!  Man skall inte tala illa om råa hamburgare
Emil.s
Kontakt:

Inlägg av Emil.s »

Absolut inte, för det är precis vad han är, och vad jag vill ha!  ;D

Man kan göra hur sjuka saker som hellst, han är med på allt. Gå på gungbräda, vända på små lastpallar, stå i sadeln i galopp, Bara lite av de knäppheter man gjort.  8)

Tyvärr så är han dock sjuk just nu, så jag har en 2årig Quorter hemma också. Har dock inte ridit in honom än. Men han verkar vara av samma typ.  8)
Home sweet ~/ = http://sandnabba.se
Okänd

Inlägg av Okänd »

Emil.s skrev:

Man kan göra hur sjuka saker som hellst, han är med på allt. Gå på gungbräda, vända på små lastpallar, stå i sadeln i galopp, Bara lite av de knäppheter man gjort.  8)

Tyvärr så är han dock sjuk just nu, så jag har en 2årig Quorter hemma också. Har dock inte ridit in honom än. Men han verkar vara av samma typ.  8)
Ut med han på banan så han gör rätt för sig...
Emil.s
Kontakt:

Inlägg av Emil.s »

Sid skrev:
Emil.s skrev:

Ut med han på banan så han gör rätt för sig...
Vem av dem?  8)

Louis lär nog aldrig komma ur hagen mer  :'(, men min nya lilla pärla ska jag absolut tävla med. Annars skulle man väl aldrig köpt en Quorter.  :P
Home sweet ~/ = http://sandnabba.se
Användarvisningsbild
Chippen

Inlägg av Chippen »

Länge sen jag såg en sådan här OT tråd här i forumet :P

Min mamma har en båt... (för att ämnet verkar vara valfritt)
Användarvisningsbild
Samme
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

Inlägg av Samme »

Och vad är tråden ämne då?  ???
För mig är "Tråden för oss med avatarer" = Skriv om allt bara du har en avatar ;D

//Samme
TicToc
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Inlägg av TicToc »

Chippen skrev: Min mamma har en båt... (för att ämnet verkar vara valfritt)
Inte då heller? Det tror man inte när margarinet är slut!
Okänd

Inlägg av Okänd »

Hej!

Jaha vet inte riktigt var jag platsar in någonstans i avatartrådarna så jag tar väl den här tråden då  ;D

Min avatar har jag fått av en dansk kille som gör egna animerade bilder/avatarer/vattenbilder/glober osv.....
Fick den av honom för många år sedan och den är mig mycket kär denna avatar (har en mycket speciell betydelse för mig).

Eftersom jag inte är någon hundägare (pälsallergiker) så får jag hålla mig tillgodo med min lilla hjälpreda (datorexpert/städexpert/kockexpert) osv.. listan kan göras lång. Ingenting är omöjligt för denna lilla herre  ;D

[img width=150 height=127]http://img182.imageshack.us/img182/3918/lekeristlletfrattstdabf6.th.jpg[/img]

MVH/Malou
Okänd

Inlägg av Okänd »

Hej malou!

Är det en kamp-Nymf ?  ;D ;D

(Kunde inte låta bli )

/Peter
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

Inlägg av Hund »

Malou skrev: Hej!

Jaha vet inte riktigt var jag platsar in någonstans i avatartrådarna så jag tar väl den här tråden då  ;D

Min avatar har jag fått av en dansk kille som gör egna animerade bilder/avatarer/vattenbilder/glober osv.....
Fick den av honom för många år sedan och den är mig mycket kär denna avatar (har en mycket speciell betydelse för mig).

Eftersom jag inte är någon hundägare (pälsallergiker) så får jag hålla mig tillgodo med min lilla hjälpreda (datorexpert/städexpert/kockexpert) osv.. listan kan göras lång. Ingenting är omöjligt för denna lilla herre  ;D

[img width=150 height=127]http://img182.imageshack.us/img182/3918/lekeristlletfrattstdabf6.th.jpg[/img]

MVH/Malou

Hur bra fungerar den under Linux?
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Användarvisningsbild
darpe
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Kontakt:

Inlägg av darpe »

jag har en textbaserad avatar!
I am the captain of my pain
Okänd

Inlägg av Okänd »

darpe skrev: jag har en textbaserad avatar!
Den gick hem !!  ;D
Okänd

Inlägg av Okänd »

Hej Little John

(Kunde inte låta bli )
Du har alldeles rätt i att det är en kamp-Nymf. Vi för en ständig kamp här när det gäller i alla fall datorprylarna och städning  ;D

(Förstår att du inte kunde låta bli)

MVH/Malou
Okänd

Inlägg av Okänd »

Hej Hund!
Hur bra fungerar den under Linux?
Hehehe fungerar väl inte så bra (ungefär som sin matte)  ;D

MVH/Malou
Okänd

Inlägg av Okänd »

Malou skrev: Hej Little John

(Kunde inte låta bli )
Du har alldeles rätt i att det är en kamp-Nymf. Vi för en ständig kamp här när det gäller i alla fall datorprylarna och städning  ;D

(Förstår att du inte kunde låta bli)

MVH/Malou

jag hade en likadant under många år. Det är fantastiskt med dom.
Som ett familjemedlem!
Sen skaffade jag en Jaco ( gråpapegoja) som levde 17 år hos mig.
Det var det värsta ! Han kommenterade allting !
F**n, vad jag saknar dom....
Användarvisningsbild
Sundberg

Inlägg av Sundberg »

Malou skrev: Hej!

MVH/Malou
Om inget är omöjligt för herr Nymfparakit (rättstavningsgrunkan i FF föreslog Nymfparasit..*suck*)kanske du kan höra med honom om han kan ordna Ubuntu-stöd för den där LCD-displayen du har på tangentbordet. Skulle i så fall uppskattas om du kunde slänga in en post här m hur man gör. Sitter själv med ett G15.
Ubuntu 10.04 x86 @ AMD Athlon 64 3200+, TwinMos 2048MB PC3200 DDR SDRAM, Nvidia GeForce 6600GT (256MB, PCI-E), SB Audigy 2.
Okänd

Inlägg av Okänd »

Hej Sundberg!
Om inget är omöjligt för herr Nymfparakit (rättstavningsgrunkan i FF föreslog Nymfparasit..*suck*)kanske du kan höra med honom om han kan ordna Ubuntu-stöd för den där LCD-displayen du har på tangentbordet. Skulle i så fall uppskattas om du kunde slänga in en post här m hur man gör. Sitter själv med ett G15.
Tyvärr så har varken herr Nymfparakit (takfläkten) Charlie eller jag lyckats att få igång detta inne i Ubuntu. Den skärmdumpen du ser är då när jag är inne i Windows (dessutom tagen den 27 maj 2006 Kl: 11:03:48)  ;)

Har försökt några gånger (halvhjärtade försök) men tyvärr inte lyckats att få igång LCD-skärmen på tangentbordet inne i Ubuntu. Skall ge mig in på detta (mer helhjärtat) och se om jag lyckas (likaså med Lasermusens funktioner) lite senare. Om jag lyckas så talar jag om för dig  ;)

MVH/Malou
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"