program för Ipod nano?

Emka
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS

program för Ipod nano?

Inlägg av Emka »

jag har en ipod nano som jag vill kunna använda, vilket program bör jag använda?

har idag rythmbox vilket jag inte tycker är direkt tillfredställande, vill helst kunna skapa spellistor i själva ipoden så att jag hittar det jag vill ha istället för att allt hamnar i en stor klump med 5000 spår och jag måste bläddra...  :-\

nån som har koll? och förklara gärna utförligt hur det skall installeras, jag beöver det, får aldrig in det annars...  :'(
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

SV: program för Ipod nano?

Inlägg av Hund »

Songbird kanske är nått? Vet inte om det uppfyller ditt krav men verkar vara en klon av iTunes iaf.
Kan enkelt installeras med DEB-filen här: http://www.getdeb.net/app.php?name=Songbird
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Emka
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS

Inlägg av Emka »

det ville sig inte riktigt, jag drog hem det, installerade det, går program-->ljud o video-->songbird.

det laddas o laddas o sen lägger det ner, kommer inte upp nånting alls :(

Edit: detta kommer upp efter en ominstallation

XML Parsing Error: undefined entity
Line Number 195, Column 17:                <menu id="tools-menu" label="&menu.tools;" class="sb_faceplate" accesskey="&menu.tools.accesskey;">
----------------^
Senast redigerad av 1 Emka, redigerad totalt 17 gånger.
Användarvisningsbild
oGGe
Kontakt:

Inlägg av oGGe »

Om du har Automatix 2 så ska du kunna installera iPod-libraryfilerna genom den. Annars kan du ju använda Banshee.
The tux generation is now.
Behöver du hjälp?
[img width=88 height=31]http://ubuntucounter.geekosophical.net/ ... user=13227[/img]
Skriv svar

Återgå till "För nybörjaren - inaktuell"