http://ubuntu-se.org/drupal/?q=node/245
Alldeles lysande....

Reacocard är troligen inte klar med tuxfamily förrådet, jag ska fråga honom
om det, istället finns debfiler från Ubuntuforums.
Have Fun...

Den är ruggigt bra....Åsa-Nisse skrev: Eller har jag missat nått?
Men har du även fått fart på equalizern...?Zinden skrev: Har kört SVN exaile ett tag nu och den funkar klockrent.
Om nåt problem skulle dyka upp så funkar mailing listan kanon.
Nope.... this is Gnome...Hund skrev: Kan man spela direkt från sitt bibliotek eller är det lika vrickat som med Amarok, Listen etc att man lär lägga till alla albume en och en på nå dumt sätt?
F.ö. så kör jag med en fysisk equalizer, det är helt underabart!![]()
Kanske har missuppfattat nått här men i amarok är det ju bara markera var ens musikbibliotek är så sköter ju Amarok resten. Men det kanske inte var det du menade...Hund skrev: Kan man spela direkt från sitt bibliotek eller är det lika vrickat som med Amarok, Listen etc att man lär lägga till alla albume en och en på nå dumt sätt?
Jag vill ha som så att man kan en enda stor spellista med all ens musik.Lobo skrev:Kanske har missuppfattat nått här men i amarok är det ju bara markera var ens musikbibliotek är så sköter ju Amarok resten. Men det kanske inte var det du menade...Hund skrev: Kan man spela direkt från sitt bibliotek eller är det lika vrickat som med Amarok, Listen etc att man lär lägga till alla albume en och en på nå dumt sätt?
//Lobo
Ahh ok. Tror man kan göra så i Amarok också. Är nog bara att köra den Smarta spellistan "your collection" eller vad kan kan heta.Hund skrev:Jag vill ha som så att man kan en enda stor spellista med all ens musik.Lobo skrev:Kanske har missuppfattat nått här men i amarok är det ju bara markera var ens musikbibliotek är så sköter ju Amarok resten. Men det kanske inte var det du menade...Hund skrev: Kan man spela direkt från sitt bibliotek eller är det lika vrickat som med Amarok, Listen etc att man lär lägga till alla albume en och en på nå dumt sätt?
//Lobo
Som det är nu använder jag Rhythmbox, där har jag lagt till min musikmapp och utav den skapas en enda stor spellista som man bara kan spela rakt av.
Lägger ja till/tar bort musik så uppdaterar den det själv.![]()
Njau, utan att leta så kan det vara att en fil är feltaggad med något "grunx" ditlagd.Zinden skrev: har ett litet problem, den hittar fel omslag fär markoolio. Kan man lägga in fler adresser på nåt sätt?
Amarok hittade rätt för nån dag sen när jag härjade runt i Kubuntu....