Java
Java
[quote="tomplast"]Om du kör Ubuntu 6.06, har du följt varje steg i guiden i Systemdokumentationen som finns i System>Hjälp-menyn?[/quote]
Jag fattar ju inte vad jag ska välja där heller (får massor av fräffar på Java)... är som sagt helt borta! ^^ Step by step skulle vara fint om någon orkade...
Jag fattar ju inte vad jag ska välja där heller (får massor av fräffar på Java)... är som sagt helt borta! ^^ Step by step skulle vara fint om någon orkade...
Java
I Ubuntus Skrivbordsguide hittar du nästan allt du söker, det är bara att titta så hittar du detDarkWolf skrev:Jag fattar ju inte vad jag ska välja där heller (får massor av fräffar på Java)... är som sagt helt borta! ^^ Step by step skulle vara fint om någon orkade...tomplast skrev:Om du kör Ubuntu 6.06, har du följt varje steg i guiden i Systemdokumentationen som finns i System>Hjälp-menyn?

P.S Välkommen till forumet3.4.4.3. Insticksmodul för Java i Mozilla Firefox
Vissa webbsidor kräver insticksmodulen Java för Mozilla Firefox. För att installera den insticksmodulen, installera paketet sun-java5-plugin (för i386-datorer) eller j2re-1.4-mozilla-plugin (för amd64-datorer) från förrådet Multiverse.

Java
Tackar! Ska testa det när jag kommer hem!!!!tomplast skrev:I Ubuntus Skrivbordsguide hittar du nästan allt du söker, det är bara att titta så hittar du detDarkWolf skrev:Jag fattar ju inte vad jag ska välja där heller (får massor av fräffar på Java)... är som sagt helt borta! ^^ Step by step skulle vara fint om någon orkade...tomplast skrev:Om du kör Ubuntu 6.06, har du följt varje steg i guiden i Systemdokumentationen som finns i System>Hjälp-menyn?. Våga utforska
. Här kommer utdraget om Java iallafall:
P.S Välkommen till forumet3.4.4.3. Insticksmodul för Java i Mozilla Firefox
Vissa webbsidor kräver insticksmodulen Java för Mozilla Firefox. För att installera den insticksmodulen, installera paketet sun-java5-plugin (för i386-datorer) eller j2re-1.4-mozilla-plugin (för amd64-datorer) från förrådet Multiverse.
- Gurra72
- Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS
- Kontakt:
Java
j2re funkar finfint även på min intel dator.installera paketet sun-java5-plugin (för i386-datorer) eller j2re-1.4-mozilla-plugin (för amd64-datorer)
Ubuntu.. an ancient african word for - I cant configure Slackware