http://www.apple.com/safari/
Undrar om den kommer till oss med?
Safari till Windows?
Safari till Windows?
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
SV: Safari till Windows?
Safari bygger väl på KHTML så det är väl inte mer än rätt? 

Drog ner betan till min windows burk. Har dock ej provat safari ännu då den vägrar att starta
får bara upp ett meddelande om att programet har utfört någon felaktig åtgärd och därför måste avslutas
imponerade hur apple lyckas göra ett program som bråkar mera än vad windows program brukar göra
får bara upp ett meddelande om att programet har utfört någon felaktig åtgärd och därför måste avslutas

imponerade hur apple lyckas göra ett program som bråkar mera än vad windows program brukar göra
Väldigt intressant att de släppte den till Windows.
Helt ok webbläsare, men jag förstår inte hur den kan rendrera sidor så fel under windows. För så gör den ju inte under osx..
hmm..
Helt ok webbläsare, men jag förstår inte hur den kan rendrera sidor så fel under windows. För så gör den ju inte under osx..
hmm..
Tja det är ju en beta så dom har väl inte riktigt anpassat den för windows helt och hållet ännu
själv så nöjer jag mig med firefox eller swiftfox. Behövs inget djungel safari här inte
specielt inte så länge den icke finns i linux version
själv så nöjer jag mig med firefox eller swiftfox. Behövs inget djungel safari här inte
specielt inte så länge den icke finns i linux version
fabsy skrev: Väldigt intressant att de släppte den till Windows.
hmm..
- Bossieman
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
- Kontakt:
Får inte igång den via wine. Läste tidigare idag att de passerat 1 000 000 nerladdningar till Windows. Imponerande!
* Detta meddelande har granskats av FRA *
* Detta meddelande har granskats av FRA *
Fick beta 3 att fungera i windows iag
Men är ej imponerad föredrar ändå firefox