http://www.apple.com/macosx/leopard/fea ... sktop.html
Men med nästa AWN version plus Beryl alt Compcomm så
ligger Leoparden i lä...

Yup... får Compcomm, AWN, Screenlets utvecklas ifred så bräcker man ApplesBossieman skrev: Ojojoj, snyggt....
What? Dynga? Vad? Mac OS? eller vad?fabsy skrev: Vackert är det. Men det börjar lukta bloatware.
Hoppas man kan slå av all den sk*ten. Orka sitta och jobba i skarp produktion med all den där dyngan igång.
Nej, inte osx som OS utan allt krimskrams och ja.. sk "eyecandy"Lobo skrev:What? Dynga? Vad? Mac OS? eller vad?fabsy skrev: Vackert är det. Men det börjar lukta bloatware.
Hoppas man kan slå av all den sk*ten. Orka sitta och jobba i skarp produktion med all den där dyngan igång.
//Lobo
Jo visst nästa AWN version kommer även att hantera appletar..Bossieman skrev: Så det finns goda chanser att vi kommer kunna få nåt liknande till Ubuntu? Isf, sign me up!![]()
Meningsfull diskussion?plun skrev: Jaså... en sådan där meningsfull diskussion igen...
Apple gör det marknaden vill ha, om dina kollegor som kör OS X är missnöjda så får de väl knäppa av eyecandyt.fabsy skrev:Meningsfull diskussion?plun skrev: Jaså... en sådan där meningsfull diskussion igen...
Klart den var meningsfull och jag tror många som jobbar i osx i skarp produktion håller med mig om det.
zzz, gäspgäspgäsp jadajadajadablablabla..plun skrev:Apple gör det marknaden vill ha, om dina kollegor som kör OS X är missnöjda så får de väl knäppa av eyecandyt.fabsy skrev:Meningsfull diskussion?plun skrev: Jaså... en sådan där meningsfull diskussion igen...
Klart den var meningsfull och jag tror många som jobbar i osx i skarp produktion håller med mig om det.
Apple samt MS gör aldrig något som inte marknaden efterfrågar...enkel kapitalistisk grundregel.
Jo men du behöver inte bemöda dig att läsa tråden... enkelt..fabsy skrev: Jag klagade inte över oset fortfarande. Jag bara önskade och hoppades på att det gick att slå av eyecandyt.
Apple gör det som den privata marknaden vill ha. Folk som tycker det är lite häftigt med fönster som studsar över hela skärmen och hoppar runt och har sig. Det är lite flashigt.. Lite nytt, lite häftigt.
Haha, men vad har det med saken att göra? Personliga påhopp nu också ser ja..plun skrev:Jo men du behöver inte bemöda dig att läsa tråden... enkelt..fabsy skrev: Jag klagade inte över oset fortfarande. Jag bara önskade och hoppades på att det gick att slå av eyecandyt.
Apple gör det som den privata marknaden vill ha. Folk som tycker det är lite häftigt med fönster som studsar över hela skärmen och hoppar runt och har sig. Det är lite flashigt.. Lite nytt, lite häftigt.
Typisk sabotör![]()
Snarare "Lekstuga".... men det är ju bara att köra på tills det blirfabsy skrev:Haha, men vad har det med saken att göra? Personliga påhopp nu också ser ja..plun skrev:Jo men du behöver inte bemöda dig att läsa tråden... enkelt..fabsy skrev: Jag klagade inte över oset fortfarande. Jag bara önskade och hoppades på att det gick att slå av eyecandyt.
Typisk sabotör![]()
Tur att jag tar det katten skiter och det du säger och lägger i samma låda. :*
Haha VA?plun skrev:Snarare "Lekstuga".... men det är ju bara att köra på tills det blirfabsy skrev:Haha, men vad har det med saken att göra? Personliga påhopp nu också ser ja..plun skrev:Jo men du behöver inte bemöda dig att läsa tråden... enkelt..fabsy skrev: Jag klagade inte över oset fortfarande. Jag bara önskade och hoppades på att det gick att slå av eyecandyt.
Typisk sabotör![]()
Tur att jag tar det katten skiter och det du säger och lägger i samma låda. :*
ordning även här. Jag viker inte...
Ja, visst är det snyggt och häftigt att titta på. Men jag undrar om man inte tröttnar efter ett tag och vill ha snabbhet istället för animeringar och skuggor.plun skrev: En riktig skönhet....
http://www.apple.com/macosx/leopard/fea ... sktop.html
Men med nästa AWN version plus Beryl alt Compcomm så
ligger Leoparden i lä...![]()
Jo det finns en "skröna" i det här och det är att många inte kollat att man kan skräddarsyHakanS skrev: Ja, visst är det snyggt och häftigt att titta på. Men jag undrar om man inte tröttnar efter ett tag och vill ha snabbhet istället för animeringar och skuggor.