Så jäkla klockren video alltså. Visar ju på hur himla simpelt det är att installera (om man inte har en Fujitsu-Siemens förstås ) och att det även följer med en hoper andra progs oxå.
Nästan så att man skulle gå och snacka med bibliotikarierna häromkring, de är säkert intresserade!
Jag har gjort en deal med bibliotikarierna här, att jag ska få installera Ubuntu under Dagen för fri mjukvara den 15 september, sen får vi se om det blir någon fortsättning..
Problemet är att de vill ha spårbarhet om något olagligt skulle hända osv, så jag ska lösa en integration med deras "uthyrnings"-system först...
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar. Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Jag har alltid varit kameraskygg. Numera har jag goda grunder att vara det, om inte annat så för att bespara min omgivning ett och annat....
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
Urban Anjar skrev:
Jag tror inte att man måste se ut som en fotomodell för den här rollen, om det är det du syftar på.
Det tror jag inte heller. Jag bara HATAR kameror! Har alltid gjort det och kommer alltid att göra det. Inte blev det ett dugg bättre av att jag bodde ihop med en fotograf i min gröna ungdom heller.
Nuförtiden har ju min aversion den fördelen att omgivningen de facto blir besparad ett och annat.....
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly. ursprungligen medlem sedan 20061018
Det skulle verkligen vara en supergrej om vi hade videor på svenska där personer pratar och beskriver Ubuntu. Ingen som har en kamera, bor i Götet och har gott om tid i sommar? I så fall är jag med på att organisera ihop några Ubuntu-SE reklamfilmer!
* Detta meddelande har granskats av FRA *