vmware - vart i datan?
vmware - vart i datan?
Tänkte kolla vart själva windows ligger i datan när man har skapat en virtuell server med vmware, tänkte flytta över lite saker dit.
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
SV: vmware - vart i datan?
När du intsallerar en vmware tar du en fil (eller möjligtvis flera). Den filen blir filsystem och vad extra vmware lägger på... Jag tror inte det är tänkt att du ska lägga in filer själv i den...
Dela hellre ut alla diskar (i vmware) och anslut med en samba klient (tex konqueror)...
Dela hellre ut alla diskar (i vmware) och anslut med en samba klient (tex konqueror)...
KDE 4.5 SC är ute i det fria!!! Tjoho
Stagnation is good for nobody - after all if you don't progress you end up with gnome
Stagnation is good for nobody - after all if you don't progress you end up with gnome
ahhh.....stämmer nog...kan nog inte bara flytta i filbläddraren och lägga in nånstans till vmware....
ok, får väl packa saker...skicka upp dem nånstans ta hem via vmware (XP)
Har tyvärr ingen bättre idé
ok, får väl packa saker...skicka upp dem nånstans ta hem via vmware (XP)

Har tyvärr ingen bättre idé
- ZX Spectrum
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Om du installerar vmware tools så går det att dra över filerna från Ubuntu till den virtuella Windows.Zinden skrev: Tänkte kolla vart själva windows ligger i datan när man har skapat en virtuell server med vmware, tänkte flytta över lite saker dit.
Står längst ner i fönstret när du startar upp Windows.
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om