Jag reser ingenstans utan försöker att vara i min sommarstuga,
så mycket jag bara kan.

Ska ni resa, flytta till sommarstugan, eller stanna hemma ?
Låter kul, vi ses! När jag är färdig där fortsätter jag längs E4 norröver, ända tills jag inte förstår vad de säger. (Obs, ej Gnarp)Grön Göling skrev: Vi ska på myggutrotningssafari till Hälsingland.
Hör av dig Emil, komförbi och spika lite veranda vet jaEmil.s skrev: Kommer nog att tillbringa en stor del av sommaren på jobb i Stockholm...![]()
Bättre än semester, tycker jagBernstig skrev: blir sommar hemma. har ju en lite unge nu så då blir det hemma
Du skulle inte vara intresserad att under din ofrivilliga semester kunna fundera litet på det här med att sätta ihop utbildningsmaterial för en studiecirkel?Chippen Råttnos skrev: Nu har jag nån månad ledig så då tänkte jag lära mig webprogrammering tror jag.. sen jobbar jag en månad... sen är jag arbetslös och har semester tills jag hittar någonstans att jobba (ingen som behöver en ung lovande forskare, utan forskarutbildning men med stora ambitioner och är väl motiverad.)
Jo det blir det. sitta under parasollet med 3mån bebis i famnen och en öl i handen å lyssna på ljuv sommar musikLittle John skrev:Bättre än semester, tycker jagBernstig skrev: blir sommar hemma. har ju en lite unge nu så då blir det hemma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()