Trill!
På din nivå är allt svårt.
Användningen av Ubuntus varumärke
SV: Användningen av Ubuntus varumärke
Jag säger detta i förebyggande syfte, tänk nu på vad ni säger i denna tråd så inte vi får samma resultat från orginaltråden.
- Grön Göling
- Städsegrön
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Låt oss sluta med tramset här. Då tråden på Linuxportalen stängdes, så behöver man ju inte ta upp diskussionen mellan parterna här bara för det. Det antog sandlådenivå på LP och är på god väg här. Läs det "piraten" skriver och tänk efter.
Att, som exton, uppenbarligen gå in och registrera sig här bara för att kunna fortsätta med tramset från LP, ser jag som rent barnsligt. Det handlar inte längre om en saklig debatt, utan fastmer om att bara ge igen på enskilda personer för enskilda yttranden. Dessa yttranden kanske inte ens har med ursprunget till debatten att göra längre, eller åtminstone väldigt litet.
Låt oss helt enkelt ignorera vidare inslag som ligger på denna nivån från ovan nämnde och därmed avsluta tråden i stillhet. Låt kastandet av plastspadarna på varandra upphöra. Låt oss vara mogna och kloka.
Vi kan ju försöka åtminstone.
Att, som exton, uppenbarligen gå in och registrera sig här bara för att kunna fortsätta med tramset från LP, ser jag som rent barnsligt. Det handlar inte längre om en saklig debatt, utan fastmer om att bara ge igen på enskilda personer för enskilda yttranden. Dessa yttranden kanske inte ens har med ursprunget till debatten att göra längre, eller åtminstone väldigt litet.
Låt oss helt enkelt ignorera vidare inslag som ligger på denna nivån från ovan nämnde och därmed avsluta tråden i stillhet. Låt kastandet av plastspadarna på varandra upphöra. Låt oss vara mogna och kloka.
Vi kan ju försöka åtminstone.
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
johan_pirate!
Du kan radera mitt konto (om du har den befogenheten).
Du kan radera mitt konto (om du har den befogenheten).
- Grön Göling
- Städsegrön
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
exton - du kan radera ditt eget konto. Det har jag gjort en gång och det gick alldeles utmärkt.
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre