Tack för UBUNTU

kg5311

Tack för UBUNTU

Inlägg av kg5311 »

Är ny på det här med ubuntu men har tidigare provat suse fick väl rätt hyfsad klämm på det men hade väl för lite tålamod, men nu när jag fått nys om ubuntu och inst detsamma och tittat runt på det fantastiska forumet med massor av råd och instruktioner känner jag att nu vågar även en gammal man ges sig ikast med detta, med att få lite nytt att fastna i skallen även om det går trögt.
Vill så tacka alla entusiaster som gör detta möjligt och  kanske kan även jag en dag bidra med något
kg5311
Användarvisningsbild
zero gravity
Wikiadmin
Kontakt:

SV: Tack för UBUNTU

Inlägg av zero gravity »

Gött mos!  :)
Vi försöker göra forumet till en plats för alla och de verkar som vi gjort något rätt ;)
Har du sen problem så e de bara att skriva här på forumet, hur simpla dom än kan tyckas.

Vill också önska dig välkommen och jag hoppas att du kommer känna dig hemma.
Abusus non tollit usum
Okänd

Inlägg av Okänd »

En annan "gammal man" från samma område (Huddinge) håller med !!
Välkommen hos oss !!

/Peter
Användarvisningsbild
Barre
Kontakt:

Inlägg av Barre »

Välkommen :)

Inlägg av Ratski »

kg5311 skrev: Är ny på det här med ubuntu men har tidigare provat suse fick väl rätt hyfsad klämm på det men hade väl för lite tålamod, men nu när jag fått nys om ubuntu och inst detsamma och tittat runt på det fantastiska forumet med massor av råd och instruktioner känner jag att nu vågar även en gammal man ges sig ikast med detta, med att få lite nytt att fastna i skallen även om det går trögt.
Vill så tacka alla entusiaster som gör detta möjligt och  kanske kan även jag en dag bidra med något
kg5311
ja beröm skall allöa kunnande ha här. om inte detta forumet skulle funnits skulle jag vart XP människa fortfarande.. (puh)... fick rysningar när jag skrev 8)
johan_pirate

Inlägg av johan_pirate »

Välkommen du :)
Användarvisningsbild
toxic76
Kontakt:

Inlägg av toxic76 »

Hoppsan  jag som trodde att jag var ensam i huddinge om att ha upptäckt linux :p
Little John skrev: En annan "gammal man" från samma område (Huddinge) håller med !!
Välkommen hos oss !!

/Peter
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Barre
Kontakt:

Inlägg av Barre »

närå... det är fler ;)

Inlägg av BooBoo »

Har också bott i Huddinge, men det var länge sen iof...

Kan bara konstatera att världen är bra liten ibland.
gudarnamåstevaratokiga

Inlägg av gudarnamåstevaratokiga »

ubuntu funkar jätte smidigt....  och jag som haft ångest med windows sen 95 an kom ut
skulle gått över till linux tidigare bara. >:( 
UT med msft.
Användarvisningsbild
toxic76
Kontakt:

Inlägg av toxic76 »

haha själv tyckte jag att windows 95 var ett rejält steg framåt för microsoft.. Innan det kom så hade jag windows 3.11 för workgroups. Det var först när 95 kom som jag började bli lite smått intresserad av windows innan så var det dos till 99% som gällde för mig. Pascal och c++ har dock aldrig lärt mig windows programering då visual studio kostar skjortan :( Fast det finns ju bra allternativ till sådant i linux så man kanske ska börja lite smått igen..Dock så har inte just programering legat i mitt största
intresse. Började med basic på min c64 och fortsatte med något pascal liknande språk på amigan kommer dock inte ihåg vad det heter någon som vet ? man kan ju alltid önska att commondore släpper en ny amiga istället för en ny pc :p
Bild
Bild
Bild
Bild
Skriv svar

Återgå till "För nybörjaren - inaktuell"