Har du förslag och idéer tveka inte, gör din röst hörd

MVH Louie
Men är det inte det vi tar fram i och med omröstningen av dokumentationssamordnare egentligen?Louie skrev: Jag är lite inne på att ha en grupp som har lite extra ansvar just över HowTo's, så att dom hålls snygga och lättläsliga och håller sig UpToDate.
Kanske utforma en mall med förslag på hur den bör utformas för att bli så lätt att använda som möjligt. Det kanske skulle locka nya användare att hjälpa till.
MVH Louie
Jo men det har ju inte med hur forumet ser ut...Bobcat skrev: Jag trodde dokumentsamordnarna var tänkta för wikin och annan dokumentation, men jag kanske har fattat fel?
Låter helt klart lämpligt.Bobcat skrev: Så med andra ord, en blåslampa i arslet på admins och mods för lite upprensning och gallring i forat då mao, och så ska de även lyfta fram dokumentation åt er Dokusamordnare som ni ska peta in i wikin?!
Om några tycker att det är lättare att skapa i forumet, så är väl det OK, men när det är någotsånär färdigt bör det in i Drupal.mcNisse skrev: Howto forumet borde ha spelat ut sin roll. In med dem i wikin direkt. Kanske en grupp med personer som har till uppdrag att wikifieradet som skrivs in vore bra.
Tar Plun på sig att ordna detta?Urban Anjar skrev:Om några tycker att det är lättare att skapa i forumet, så är väl det OK, men när det är någotsånär färdigt bör det in i Drupal.mcNisse skrev: Howto forumet borde ha spelat ut sin roll. In med dem i wikin direkt. Kanske en grupp med personer som har till uppdrag att wikifieradet som skrivs in vore bra.
Plun har ju gått iväg...Bossieman skrev:Tar Plun på sig att ordna detta?Urban Anjar skrev:Om några tycker att det är lättare att skapa i forumet, så är väl det OK, men när det är någotsånär färdigt bör det in i Drupal.mcNisse skrev: Howto forumet borde ha spelat ut sin roll. In med dem i wikin direkt. Kanske en grupp med personer som har till uppdrag att wikifieradet som skrivs in vore bra.