Jag har nu en lång tid varit borta från detta förträffliga forum. Jag ska inte ljuga, detta beror till största del på att jag inte haft så mycket motivation att syssla med ubuntu eller linux överhuvudtaget för den delen, men även pga att jag haft mycket annat att göra under den senaste tiden.
Nu känner jag dock hur min inspiration kommer tillbaka lite i taget, och jag blir glad av att se hur mycket allting har växt här. Sammtidigt känns det lite skrämmande, jag vet inte riktigt om jag kommer kunna finna en plats här igen, allt känns så främmande och det känns som att jag glömt mycket av det jag en gång kunde (jag vet man borde inte glömma så mycket på ett halvår) dock tror jag det mesta kommer tillbaka om jag börjar hålla på lite mer aktivt igen.
Min plan nu är att förska sälja min IBook och skaffa en lite bättre laptop pc istället.
Jag har en del andra små projekt också, men kommer det nog dyka upp små trådar om då och då där jag behöver el hjälp på olika sätt

Iaf jag hade inte så mycket att säga egentligen, ville bara berätta att jag förhoppningsvis kommer spendera mer tid här igen (Det är dessutom ubuntu café så jag kan babla på om lite vad jag vill

Lev lugnt mina vänner
MVH
Chippen Råttnos
aka Råch