I brist på fönsterbågar och andra intressanta inredningsdetaljer och för att vi snarast möjligt skall komma till skott med saken - vi söker någon pro-förening att ingå i en liten arbetsgrupp, tillsammans med Johan Pirate såsom varande mer neutral och mig själv såsom varande anti-förening, för att sammanställa några grundläggande riktlinjer för den ev. kommande ideella föreningen.
Det handlar om föreningens samabete med LoCo't som skall definieras litet närmare.
Ställ upp! Hjälp till!
EFTERLYSES - FÖRENINGSRÄV!
- Grön Göling
- Städsegrön
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
EFTERLYSES - FÖRENINGSRÄV!
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
SV: EFTERLYSES - FÖRENINGSRÄV!
Jodå, fonsterbage är med i gamet igen!! 

Bra, då kanske jag kan få en Ubuntudekal, en Ubuntumugg, och självklart en t-shirt... 

- Grön Göling
- Städsegrön
Hä' kommer! Låt bara föreningen bli till först...
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
- Urban Anjar
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Tilläggas ska väl att vi kommer att behöva några gamla eller nybakade föreningsrävar för att ta hand om och driva föreningen. Fundera på lämpliga kandidater som inte redan är insyltade upp över öronen.
Ubuntu från början: http://ubuntufranborjan.wordpress.com/
Vill påminna om den här lilla filmen http://video.google.com/videoplay?docid ... 522818645#
Vill påminna om den här lilla filmen http://video.google.com/videoplay?docid ... 522818645#
- Grön Göling
- Städsegrön
...och kanske har ett visst intresse?
Skulle inte intresserade kunna anmäla sig nånstans med en presentation av vem och varför? Litet grann som du och Bosieman gjorde inför det här med kontaktperson.
Att fråga någon som i slutänden inte visar sig vara intresserad av "ämbetet" är bara bortkastad tid.
Skulle inte intresserade kunna anmäla sig nånstans med en presentation av vem och varför? Litet grann som du och Bosieman gjorde inför det här med kontaktperson.
Att fråga någon som i slutänden inte visar sig vara intresserad av "ämbetet" är bara bortkastad tid.