http://bink.nu/Article9986.bink

Njau, det är ju svårt att ångra sig när det följer med en OEM dator...Hund skrev: Inte undra på att dom tjänar pengar när Vista och Office kostar mer än vad jag har i årslön..
Folk som inte har större kunskap lär ju köpa det..
Skulle vara intressant att veta hur stort antal konsumenter som ångrat sitt köp?
Jo det är bara ett annat namn för Windows Vista...Grön Göling skrev: Jag läste rubriken och blev litet konfunderad.
Hade inte en aning om att det fanns ett OS som hette Urrrk.![]()
Antagligen ingen. De vet väl inte ens att det finns Alternativ.Hund skrev:Skulle vara intressant att veta hur stort antal konsumenter som ångrat sitt köp?
14,4 USD = 98,5 miljarder...rancor skrev: Det e en jävla massa pengar :o
Menade dem som byter från XP etc..Trill skrev:Antagligen ingen. De vet väl inte ens att det finns Alternativ.Hund skrev:Skulle vara intressant att veta hur stort antal konsumenter som ångrat sitt köp?
Jaha. Jag tror ändå ingen bryr sig, noll är lika med noll. Om du förstår vad jag menar?Hund skrev:Menade dem som byter från XP etc..Trill skrev:Antagligen ingen. De vet väl inte ens att det finns Alternativ.Hund skrev:Skulle vara intressant att veta hur stort antal konsumenter som ångrat sitt köp?![]()
Vad är du då Plun?plun skrev:14,4 USD = 98,5 miljarder...rancor skrev: Det e en jävla massa pengar![]()
Då inser man vilka "myggbett" det är frågan om som EU har dömt MS till...![]()
Om du satt din fot i vilket modernt engelskspråkigt forum hade man slängt utSid skrev:Vad är du då Plun?plun skrev:14,4 USD = 98,5 miljarder...rancor skrev: Det e en jävla massa pengar :o
Loosers som tillhandahåller det operativsystem du använder.plun skrev:Om du satt din fot i vilket modernt engelskspråkigt forum hade man slängt utSid skrev:Vad är du då Plun?plun skrev:14,4 USD = 98,5 miljarder...rancor skrev: Det e en jävla massa pengar![]()
dig med huvudet före.
Alla inser att det inte är någon mening att bedriva sin mission om "den sanna läran".
Enbart "loosers" som enträget driver din linje.
Jag har ingen som helst önskan att konversera med den mannen privat.whac skrev: Kan ni ta den här diskussionen privat istället?