Skriv om oss!

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Okänd

Skriv om oss!

Inlägg av Okänd »

Hej

Jag skulle önska att alla, som gillar Ubuntu och vår officiellt godkända användarförening, skriver om oss på forum, i bloggar, i mailinglistor samt egna och andras hemsidor. Det vore häftigt om vi vore över 100 inloggade på vår IRC och ännu häftigare om vi hade över 1000 unika besökare på http://ubuntu-se.org/.

Snälla, hjälp oss!

Michael Hamberg
Användarvisningsbild
Anton Fosselius
Kontakt:

Skriv om oss!

Inlägg av Anton Fosselius »

okej :) ska sägatill de jag känner som kör ubuntu.
ska även slänga in en länk på min hemsida!
Ubuntu Linux
Robotic Fantastic
“Those who desire to give up freedom in order to gain security, will not have, nor do they deserve, either one.”
Användarvisningsbild
Linus Mannervik
Kontakt:

Skriv om oss!

Inlägg av Linus Mannervik »

dakilla: den här tråden är gammal. vi har haft över 1000 besökare på ubuntu-se.org de senaste två månaderna - se http://ubuntu-se.org/stats/awstats.ubuntu-se.html :)
Användarvisningsbild
Retardedpope

Skriv om oss!

Inlägg av Retardedpope »

bonvenon: tack för den länken, mycket intressant statistik :D

kul att "min" wikisida (MonteraDiskettMedSkrivrättigheter) har så många besökare (låg på 17:de plats om jag räknade rätt) :D
Användarvisningsbild
Anton Fosselius
Kontakt:

Skriv om oss!

Inlägg av Anton Fosselius »

najs njas installerar awstats nu :D
Ubuntu Linux
Robotic Fantastic
“Those who desire to give up freedom in order to gain security, will not have, nor do they deserve, either one.”
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"