De har "minimöten" sista lördagen varje månad. Om någon härifrån ska dit någon snart - säg gärna till, så ska jag se till att pallra mig dit. Hemsida finns här: http://www.dalug.se/
vilket NTI går du på?Louie skrev:haha, tackarscrav skrev: Gött. Har ni nån LUG nånstans i dalarna?, är morian nu men annars är det vanligtvis Hofors jag bor i.
Vad ska vi med västkusten till? vi har ju siiiiiiiljan!![]()
Mjadu, det är en bra fråga, jag har inte sett något om en linuxgrupp i dalarna med faktiskt hört att det finns en kille med långt skägg som brukar komma in på jobbet då och då som sägs vara med i något sådant. Måste forska vidare i det där för det vore kul att gå med om så vore.
MVH
FalunShadow skrev:vilket NTI går du på?Louie skrev:haha, tackarscrav skrev: Gött. Har ni nån LUG nånstans i dalarna?, är morian nu men annars är det vanligtvis Hofors jag bor i.
Mjadu, det är en bra fråga, jag har inte sett något om en linuxgrupp i dalarna med faktiskt hört att det finns en kille med långt skägg som brukar komma in på jobbet då och då som sägs vara med i något sådant. Måste forska vidare i det där för det vore kul att gå med om så vore.
MVH![]()
oki :]Louie skrev:FalunShadow skrev:vilket NTI går du på?Louie skrev:haha, tackarscrav skrev: Gött. Har ni nån LUG nånstans i dalarna?, är morian nu men annars är det vanligtvis Hofors jag bor i.
MVH![]()
Haha, tack, var väl inte riktigt sugen på att vara med i tidningen men vad gör man inte för UbuntuSakJur skrev: UNDERBART!!
Louie: Grattis till gratis pr...
Fråga:
Ska man skriva: Jag är fad der?