Vill ha Ubuntu-dekaler
Vill ha Ubuntu-dekaler
Att klistra på mina/andras datorer som kör Ubuntu.
Sen kan man ju sätta upp på andra strategiska ställen.
Var kan man få sådana?
Sen kan man ju sätta upp på andra strategiska ställen.
Var kan man få sådana?
SV: Vill ha Ubuntu-dekaler
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
- Louie
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
Om jag inte missminner mig så har Broder tuck klistermärken(små powered by ubuntu
) som finns att tillgå för inköpspis 
Skickar du ett brev till mig med brev och frimärke så skulle det kunna gå att ordna några vanliga klistermärken.

Skickar du ett brev till mig med brev och frimärke så skulle det kunna gå att ordna några vanliga klistermärken.
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar.
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
- Grön Göling
- Städsegrön
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Snabbtitt i husbandets skåp...joodå, det finns hela 2 dekaler kvar. Den tyske leverantören la visst ner, tror jag.
Detta är också något som skulle kunna designas och tryckas av oss själva egentligen.....
(Jag tänker på det där med föreningen...)
Detta är också något som skulle kunna designas och tryckas av oss själva egentligen.....
(Jag tänker på det där med föreningen...)
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Som jag har förstått saken så kan System76 tänka sig att skicka en pall dekaler till Sverige om någon åtar sig att distribuera dem vidare inom landet. Tanken är alltså att man skickar ett frankerat kuvert till någon som sedan lägger i några dekaler och skickar tillbaka.
Hur mycket jobb det är att hantera detta vet jag inte, det beror ju på hur många som beställer. Men om någon ställer upp och utför arbetet är dekalerna alltså helt gratis. Några som bor nära varandra kanske kan dela på arbetet.
Tyvärr, eller som tur är
, så bor jag lite avsides så jag kan inte göra det.
Hur mycket jobb det är att hantera detta vet jag inte, det beror ju på hur många som beställer. Men om någon ställer upp och utför arbetet är dekalerna alltså helt gratis. Några som bor nära varandra kanske kan dela på arbetet.
Tyvärr, eller som tur är

Jag skulle kunna göra det? Jag är inte omöjlig av mig.Lars skrev: Som jag har förstått saken så kan System76 tänka sig att skicka en pall dekaler till Sverige om någon åtar sig att distribuera dem vidare inom landet. Tanken är alltså att man skickar ett frankerat kuvert till någon som sedan lägger i några dekaler och skickar tillbaka.
Tyvärr, eller som tur är, så bor jag lite avsides så jag kan inte göra det.

Tack för alla bra svar. Ska skicka iväg några tomma kuvert.
Bra om Hund kunde ordna detta. Kanske att man skiucka med en motivering varför man vill ha dekaler.
Kanske kommer upp dekaler på skolor mm
Bra om Hund kunde ordna detta. Kanske att man skiucka med en motivering varför man vill ha dekaler.
Kanske kommer upp dekaler på skolor mm
- Louie
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
Håller med hund, tror inte att en distrubutör är något större problem att få tag på.
MVH L
MVH L
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar.
nu vet inte jag vad f'o'r dekaler ni syftar pa men om man tar och bestaller en ubuntu skiva fran ubuntu.com sa skickas det ju med 5 st klisterm'a'rken 

Life ain't what seems to be
Skivorna är till för dem som inte har möjlighet att kunna tanka hem ISO-filerna.Life skrev: nu vet inte jag vad f'o'r dekaler ni syftar pa men om man tar och bestaller en ubuntu skiva fran ubuntu.com sa skickas det ju med 5 st klisterm'a'rken![]()

Att beställa skivor för att få klistermärken kan få ett dålig slut.