Efter att ha lekt med U - K - och Xubuntu en period så har jag fastnat för Xubuntu, och snart åker XP åt skogen. Crossover funkar fint på Ubuntu, men kommer det att funka på en renodlad Xubuntu-installation?
Tack för ett bra forum.
Crossover på Xubuntu?
- prafjessor
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
- Smygis
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
SV: Crossover på Xubuntu?
Det är klart att det gör. Varför skulle det inte 
Och ja, Xfce är mysigt

Och ja, Xfce är mysigt

A Foolish Consistency is the Hobgoblin of Little Minds.Beware: In C++, your friends can see your privates!
- prafjessor
Jag vet inte. Jag tänkte att eftersom det är en annan skrivbordsmiljö så kanske det strular. Vill vara helt säker på saker och ting innan jag reninstallerar.Smygis skrev: Det är klart att det gör. Varför skulle det inte
Och ja, Xfce är mysigt
ja, Xfce är mysigt. Blir allt mer förtjust i dess minimalistiska stil.
Edit: Dessutom så står det på hemsidan att det funkar med Ubuntu 6.06/6.10, inget om Xubuntu. Men är det så att allt som går att använda på Ubuntu även gör det på xubuntu?
Senast redigerad av 1 prafjessor, redigerad totalt 24 gånger.
- Smygis
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
japrafjessor skrev: är det så att allt som går att använda på Ubuntu även gör det på xubuntu?
A Foolish Consistency is the Hobgoblin of Little Minds.Beware: In C++, your friends can see your privates!
- prafjessor
Ok, tack för svar.Smygis skrev:japrafjessor skrev: är det så att allt som går att använda på Ubuntu även gör det på xubuntu?
De har lagt in stöd för alla Gnome och KDE applikationer, och det är egentligen enda punkten de skiljer sig åt. GO XUBUNTU!prafjessor skrev:Ok, tack för svar.Smygis skrev:japrafjessor skrev: är det så att allt som går att använda på Ubuntu även gör det på xubuntu?

The tux generation is now.
Behöver du hjälp?
[img width=88 height=31]http://ubuntucounter.geekosophical.net/ ... user=13227[/img]
Behöver du hjälp?
[img width=88 height=31]http://ubuntucounter.geekosophical.net/ ... user=13227[/img]