Jag var så oförskämt att ändra din länk i profilen. Du hade glömt att fylla i ditt medlemsnummer (istället för frågetecken)oGGe skrev: perffffekt länk ^^ nu gäller det bara att nån skriver på den :p
Hoppas du ta inte illa upp

Jag var så oförskämt att ändra din länk i profilen. Du hade glömt att fylla i ditt medlemsnummer (istället för frågetecken)oGGe skrev: perffffekt länk ^^ nu gäller det bara att nån skriver på den :p
ojojojoj, förlåt! visste inteLittle John skrev:Jag var så oförskämt att ändra din länk i profilen. Du hade glömt att fylla i ditt medlemsnummer (istället för frågetecken)oGGe skrev: perffffekt länk ^^ nu gäller det bara att nån skriver på den :p
Hoppas du ta inte illa upp![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, tackarBossieman skrev:Gött att höra, hoppades verkligen att du skulle leta dig in här. Kul att du är på!Daniel Holm skrev: JAg anmäler mig frivillig till att bli fadder. Låter ju som en dö-go idé!![]()
Skulle inte du stå som "Fadderfader"?Petri skrev: Ni som vill bli faddrar var vänliga och PM:a mig
(detta gäller ju såklart inte de som redan har fått fadderstatus eller fått ett PM från mig)
Oxymoron skrev: också intresserad av att vara fadder, varit ubuntuist i något år nu och känner att jag har en del som jag kan hjälpa nyfödda ubuntuister med![]()
∓quot;Petri"\ skrev:Ni som vill bli faddrar var vänliga och PM:a mig
Kul att höra! Vi behöver så många som möjligt.Oxymoron skrev: också intresserad av att vara fadder, varit ubuntuist i något år nu och känner att jag har en del som jag kan hjälpa nyfödda ubuntuister med![]()
Släng iväg ett PM till Petri, så får du hoppas på det bästaMekaniseradApelsin skrev: Fadder, me too?
Jag har, tyckte det bara var god form att plita in ett meddelande i tråden som behandlade detta... Kunde har återspeglat detta i föregående inlägg.SakJur skrev:Släng iväg ett PM till Petri, så får du hoppas på det bästaMekaniseradApelsin skrev: Fadder, me too?
samma härzenbios skrev: ju mer som kommer igång med linux, ju bättre tycker ja.![]()