Kläder

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Demodog

Kläder

Inlägg av Demodog »

Jag beställde för ett tag sedan ett stycke Ubuntu tröja samt en body till min dotter att ha på sig med :-)
Köpte dem på cafepress vilket visade sig vara dyrare än jag trodde eftersom man fick betala skatt i efterhand.

Nån som har tips på site där man kan köpa ubuntu kläder eller nån som gjort själva?

Tycker det borde finnas nåt sätt för oss inbitna ubuntister att få tag i billigare kläder för någon
bättre reklampelare finns väl inte än att stoltsera på stan med ubuntu tryck på magen :-)
Okänd

SV: Kläder

Inlägg av Okänd »

Användarvisningsbild
nicefinger
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster

Inlägg av nicefinger »

Vänta fem år så finns Ubuntukläder på Kapp-Ahl  :P
Kolsyrat gangesvatten, socker, målarfärgämne (sockerkulör), surhetsgivande medel (saltsyra), dioxin, konservmedel (E211), du-är-så-sötningsmedel (E952), arom, oxidationsmedel.
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

Inlägg av Hund »

Jag har haft fullt upp denna vecka, men ja ska snabba mig och höra om prisförslag hos Huppen! (Bekant som har tryckeri). :)

Förmodligen under 200 kr för en t-shirt, det är det enda ja vågar säga i nuläget.
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Okänd

Inlägg av Okänd »

Låter bra. :)
Användarvisningsbild
madbear

Inlägg av madbear »

Användarvisningsbild
nicefinger
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster

Inlägg av nicefinger »

scrav skrev: http://www.linuxshoppen.se/products.php ... nt_id=1578 hittade nyss rätt najs!
Inte så snygg men.
Kom på nåt! Kan inte en förening handla momsfritt?
Kolsyrat gangesvatten, socker, målarfärgämne (sockerkulör), surhetsgivande medel (saltsyra), dioxin, konservmedel (E211), du-är-så-sötningsmedel (E952), arom, oxidationsmedel.
Demodog

Inlägg av Demodog »

Vi kan väl göra en intresseanmälan här på forumet om fler går ihop samtidigt blir ju billigare :-)
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"