Dubbelt så mycket i bredbandsräkning?

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Recordable
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

Dubbelt så mycket i bredbandsräkning?

Inlägg av Recordable »

Min brorsa ringde nyss och sa att han fått sin bredbandsräkning (tror han också har Telia) och den var på istället för de vanliga 1200 nånting, dubbelt så mycket! Tydligen hade han inte fått någon information om det heller. Jag fick min räkning förra månaden men den var som vanligt. Ska man börja betala i förskott hädanefter?
Användarvisningsbild
Erik Andrén
Kontakt:

SV: Dubbelt så mycket i bredbandsräkning?

Inlägg av Erik Andrén »

Jag tycker man ska ringa till sin bredbandsleverantör och höra efter, så slipper man fundera och så får man också besked.
Recordable
Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS

Inlägg av Recordable »

Erik Andrén skrev: Jag tycker man ska ringa till sin bredbandsleverantör och höra efter, så slipper man fundera och så får man också besked.
Ja, fast jag tänkte att någon här på forumet med vetskap om hur det låg till skulle hinna göra ett inlägg innan den evighetslånga väntetiden man alltid får uthärda vid samtal till Telia faktiskt tagit slut, :P men hursomhelst så verkar det som att man ska betala i förskott från och med nu. Jag tycker att dom åtminstonde kunde ha förvarnat en.
Okänd

Inlägg av Okänd »

Har varken fått besked om eller hört talas om det. Tror hans räkning måste vara felaktig.
Användarvisningsbild
toxic76
Kontakt:

Inlägg av toxic76 »

hmm vanliga 1200 för felia ? Ett rån skulle jag vilja säga.. Fast pris och obegränsad mängd data det är
själva tjusningen med bredband..En annan skulle bli ruinerad med telia iofs så drar man inte ner lika stora mängder
data längre som förr
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
oGGe
Kontakt:

Inlägg av oGGe »

hm  ? vad har han i uppkoppling då ? för 1200 kr ? jag har 100mbps för 450 kr. Ta den du !
(fast då kom ju installation på 10000 kr till haha ;D)
The tux generation is now.
Behöver du hjälp?
[img width=88 height=31]http://ubuntucounter.geekosophical.net/ ... user=13227[/img]
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"