[img width=450 height=673]http://eatliver.com/img/2005/294.jpg[/img]
Dock vet jag inte riktigt om jag vill hålla med, så mycket som jag provar och fipplar med min dator så får jag starta om en väldans massa gånger.
MVH

Jaha! Trodde det var eatliver.com som VAR bilden!Hund skrev: Bilden är försvunnen!![]()
Jag tror du behagar med oss skämta aprillo?Louie skrev: Kan inte låta bli att posta bilden här![]()
MVH![]()
Grönis det vore trevligt att höra en kvinnas synpunkt på detta. Tala utGrön Göling skrev: *leeeeer*
Vad underbart! Tack för din mening Grönis, jag ska verkligen tänka på det när jag träffar flickorGrön Göling skrev: Ärligt talat, kan ni höra raggningssnacket?
"Jag använder Unix. Vad använder du?"
Det skulle nog mötas av ett eller annat oförstående ögonkast.
D.v.s. om inte uppenbarelsen av den som närmar sig,beredd att börja prata OS, skrämmer livet av det tilltänkta offret redan innan. Iallafall om han ser ut som på bilden.
JAG skulle ha dragit fortare än en avlöning!
Å andra sidan så har tjejen ifråga kanske redan "druckit alla andra vackra" och då begriper hon inget av snacket och ser inte heller hur geeken ser ut....men chocken av att vakna upp bredvid honom!
Trauma för livet.![]()
hihi, iofs, det gör jag inteGrön Göling skrev: Ser du ut som han på bilden gör då?