Hejsan.. I Windows när man skulle bränna en CD-Skiva i nero så drog man bara mp3 filerna till CD:n så omvandlades dom automatiskt.
Men det fungerar inte i Ubuntu 6.06 iaf. det står att jag inte har rätta pluginet för audio/mpeg installerad.
Vilken är det jag ska installera? använder GnomeBaker
Bränna mp3
Bränna mp3
Du behöver inte gnomebaker ens för att att göra ljudskiva. Sätter du i en tom skiva bör du automatiskt få upp frågan om du vill bränna data eller musik-skiva. Om inte hittar du Serpentine på Program/Ljud och video.
Bränna mp3
var inte så där jätte bra program när man skall bläddra bland mappar och så..
Bränna mp3
Använd vanliga Filbläddraren (Nautilus) istället och dra över ljudfilerna till Serpentine 

Bränna mp3
När jag ska bränna en cd i Serpentine får jag detta meddelande "Unsupported file type"
Ändå är låten i .mp3 format... varför fungerar det inte?
Ändå är låten i .mp3 format... varför fungerar det inte?
Bränna mp3
Vet ej om just Serpentine använder dem, men har du installerat mp3-codecs för övrigt?
Alias "marsu" i #ubuntu-se @ freenode.
Ubuntu guide
Ubuntu guide
Bränna mp3
[quote="Quartus"]Vet ej om just Serpentine använder dem, men har du installerat mp3-codecs för övrigt?[/quote]
Nej det tror jag ej.. Har bara installerat Senaste Ubuntu och musikspelaren XMMS.
Installera mp3-codics måste man göra det? och hur går man till väga?
tack för svaren!
Nej det tror jag ej.. Har bara installerat Senaste Ubuntu och musikspelaren XMMS.
Installera mp3-codics måste man göra det? och hur går man till väga?
tack för svaren!
- n4h0j
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Bränna mp3
Tredje gången idag jag får chansen att tipsa någon om easyubuntu, som borde lösa även denna sak. 

[Jag minns när vi firade 100 registrerade medlemmar...]